Når sender dere inn søknad til NAV?

FrkB

Glad i forumet
Jeg regner med at mange av dere allerede har sendt, jeg har jo termin helt på slutten av mnd. På nav sine sider står det at man må ha bekreftelse på termin, og den må være skrevet etter uke 26, jeg er nå 25 + og skal til legen på fredag - kan jeg be om bekreftelse da, eller må jeg innom igjen neste uke? Glemte å spørre jordmor om det i dag.

jeg har ikke sendt min enda.... sender den vel til uka tenker jeg..... da skal jeg til legen så da rekker jeg det før de stenger[:)]
jeg har termin 10 juli.....

Eg var innom Nav for ca 1 mnd sidan. Fekk da papirer som skulle fyllast ut og dei tok kopi av det blå arket som vi fekk på UL. Så kunne eg komme innom eller sende søknaden ca 3 mnd før termin. Eg trengte ikkje legge ved lønnslipp for verken meg eller sambo. For dette henta dei inn fra arbeidsgiver. Så det var i grunnen lite som skulle sendast. Så har du tid så stikk innom NAV så ordner dei med kopien som skal sendast inn. Du kan jo på forhand hente ut skjemaet Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon  på NAV si side.

jeg ringte for jeg ville ha en time å fylle ut papirene med dem så det ikke blir feil. da sa de at 1 mnd før var nok, skal inn 5 mai jeg da for da hadde de ledig tid... ringte 1 april [&:] snakk om kø....

jeg har heller ikke sendt inn mine papirer (termin 26juli) har time hos NAV på mandag, sånn at de kan hjelpe meg å fylle ut papirene. Jeg fikk også beskjed om at kopi av blåpapir eller helsekortet av nok dokumentasjon.

Jeg sendte inn søknaden rett før påske og har termin 3.juli. Sendte bare med kopi av papirene fra ultralyden, slik at de fikk termindatoen. Mener det stod en plass at det var nok bekreftelse på termin. Sendte også kopi av lønnsslippen, men det blir sannsynligvis sendt fra arbeidsplassen også.

Blå arket vi fikk på UL??!
Fikk ikke no blått ark jeg [8|]

Uannsett, skal til legen og JM i morgen, spør etter det da [;)] 
Har planer om å ta turen på NAV i morgen jeg...