Når sank magen og når fødte dere?

Smørblomst1981

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Min sank tre dager før fødselen, og da festet hodet seg også.

Føler magen har sunket nå og jeg er bare 33+5.

Sent from my iPhone using BV Forum

La ikke merke til om min gjorde det i det hele tatt...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

En kollega spurte meg om det mulig var noe på gang for 1 uke siden, fordi jeg klagde på vodt i bekken. Hun så at magen hadde sunket betraktelig. Og det har hun rett i. Er 34+4 nå, men tror det skyldes at tassen har tatt til vett og snudd seg fra seteleie til hodeleie. Ingen andre tegn på tidlig fødsel her i alle fall :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Her har magen vært så langt ned hver gang at jeg har aldri merket at den har sunket...

Min sank ikke med nr en, fødte litt over to uker før termin. Ikke sunket enda denne gangen heller (36+0) så blir spennende når han kommer

Sank ikke i det hele tatt. Dagen før fødselen fikk jeg høre at jeg nok hadde lenge igjen.

Jeg kjenner jeg blir litt usikker når den allerede har sunket i uke 34. Skulle gjerne hørt fra noen flergangsfødende hva som er deres erfaring.

Jeg kjenner jeg blir litt usikker når den allerede har sunket i uke 34. Skulle gjerne hørt fra noen flergangsfødende hva som er deres erfaring.

Det eneste jeg vet er at det er stoooor forskjell. Hos noen synker den lenge før fødsel, og noen merker aldri at den synker. Men dersom du bekymrer deg foreslår jeg at du tar en telefon til jm eller lege. Da får du nok en forklaring og forhåpentligvis blir beroliget :-)

Det eneste jeg vet er at det er stoooor forskjell. Hos noen synker den lenge før fødsel, og noen merker aldri at den synker. Men dersom du bekymrer deg foreslår jeg at du tar en telefon til jm eller lege. Da får du nok en forklaring og forhåpentligvis blir beroliget :-)

Neida, bekymrer meg egentlig ikke. Lurer mest på om andre annengangsfødrnde har vært borti det samme eller om magen sank på ca. samme tidspunkt under begge graviditetene. Tviler på hun kommer før tiden.

Hvordan merker man at magen synker? Er i uke 34 og har mage langt opp under ribbena..

Det aner jeg ikke? Blir spennende å se om jeg legger merke til det denne gangen da :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp