Når sank magen før dere fødte?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Av ren nysgjerrighet bare. Jeg er 31+5 og magen min har allerede sunket veldig mye over flere dager siden helga. Jeg vet det var sånn det startet for meg sist, men da var jeg mye lenger på vei. Jeg har båret ganske høyt hele svangerskapet, så det er kanskje naturlig at magen synker litt også. Men jeg vet ikke hva som er vanlig :P

så, hvor lenge før fødsel sank magen deres?

Det er en god del uker siden magen min sank, og jeg har ikke født enda. 36+3 nå.

Det er en god del uker siden magen min sank, og jeg har ikke født enda. 36+3 nå.

godt å høre! Jeg har både murringer og hyppige kynnere, har vært ekstra ille i dag selv om jeg bare har ligget på sofaen, så blir litt stressa :P

godt å høre! Jeg har både murringer og hyppige kynnere, har vært ekstra ille i dag selv om jeg bare har ligget på sofaen, så blir litt stressa :p

Jeg har også hatt det veldig lenge, men jordmor sjekket modning for noen dager siden fordi jeg hadde styrtfødsel på 40 min sist, og det var helt umodent. Trenger dermed ikke å bety noe. :-)

Ca 1 uke før tror jeg. Ble aldri spesielt lav, men bar veldig høyt frem til rundt uke 38 (født 39+5)

Aldri. Hadde ikke så utstikkende mage, bar tett til kroppen, og så aldri noen forskjell på høyden på magen.

Uke 36? Nå er jeg 39 og ingen fødsel i sikte..

Aldri!

Magen sank aldri med mine to. Første ble født på termindagen og andre en uke på overtid :p

Back
Topp