Når søtsuget slår inn...

Seigmann hørtes faktisk godt ut! Hilsen ei som nesten ikke får i seg noe om dagen :shy:

Jeg har vært mer på det salte de siste ukene, chips :) i de andre svangerskapene mine kunne jeg ikke få nok av sjokolade :happy118

Jeg sa til mannen min for et par dager siden at jeg hadde så veldig lyst på smågodt at jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en pose. Han mente jeg burde kjøpe frukt i stedet. Jeg kjøpte smågodt, og han var til stadighet borti posen min og stjal litt. Hvis han mener at frukt skulle være godt nok for meg, burde han da vel klart å holde seg til frukt selv?

Jeg har ikke lyst på NOE om dagen, men i sta fikk jeg et innfall om at jeg måtte ha salt sild. Men nå har vi vært innom 2 butikker og ingen har det :( vet ikke om jeg en gang gidder å gå oppom en tredje..

Ååh, jeg er vanligvis den sjokoladegrisen! Kunne lett spise 2 store sjokoladeplater for dagen. I tillegg til chips og brus... Nå har jeg så og si aldri lyst på godteri! Nå har det lagt sjokolade i kjøleskapet i flere uker uten at jeg har rørt de, det har aldri skjedd før :laughing002 spiste litt popcorn isted bare. Håper det fortsetter sånn gjennom svangerkapet :smiley-angelic001

Jeg er skikkelig søtmons til vanlig, men får ikke noe ut av å spise noe godteri nå :( Derimot er jeg superhekta på appelsiner og gulrot, det kan jeg mumse på hele dagen. Skulle rydde vekk appelsinskall fra tidligere i dag, da begynte jeg nesten sikle og måtte ta meg to appelsiner til :P

Back
Topp