Når sønnen min promper

armstrong

Elsker forumet
og lillesøstra mi på snart 19 år er i nærheten så sier hun GRIS!!!![&:][:@][:@]

Da regner jeg med du sa ifra til søsteren din?

hohoho, da lurer jeg på hva ho hadde syns om oss[:D][:D][:D]

Men altså, når barn fiser og raper så skal man vel ikke reagere? Er jo helt naturlig!!

Be henne slutte med det da. [8|]

Man kan si til _større_ barn at man skal gå på do når man skal prompe. Det gjør jeg f.eks. med elevene mine som går i 2.

Kan ikke kalle småbarn gris fordi om de slipper en. Sånt noe klarer de ikke kontrollere - og ikke skjønner de at de skal kontrollere det heller.

Så teit.

Har prøvd å forklare det til henne mange ganger.. Meeeen nei[:'(]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: armstrong

Da får du be henne holde seg unna din sønn til hun klarer å gjenvine kontrollen over sitt eget mathull!

Holde sønnen unna tanta pga dette???[&:]

regner med hun sier det på en frekk måte? siden det er ett problem...
For jeg det hender jeg og sier det til sønnen min, da ler han seg skakk og prøver å presse ut en til[8D]

Spørs jo hvor liten sønnen sin er, men hadde min søster kalt min unge gris når han prompa hadde jeg tatt det med et smil. Min gutt er 15mnd og skjønner fint lite av sånn da [8D]

han er 17 mnd.. hun sier det på en "fæl" måte liksom,, vansklig å forklare..

Slå ho hardt, kanskje ho da skjønner det. MAKAN til drittunge!!!!!![:'(][:'(]

ORIGINAL: Fyrste metall

Slå ho hardt, kanskje ho da skjønner det. MAKAN til drittunge!!!!!![:'(][:'(]

Har ofte lyst til det..  Men vold hjelper vel ikke saken[8D]
Men drittunge, DET er hun! På mange måter. I hennes verden så skal ikke kvinnfolk rape eller prompe, kanskje vi ikke bæsjer en gang heller..

Så si til henne at vist hu ikke tåler at din gutt fiser, så kan hu holde seg unna, for DU tålererer ikke at hu sitter å kaller DIN sønn for en gris! Jeg hadde bedt henne klappe igjen og komme tilbake når hu vet hva normal folkeskikk er!
makan til idoti!!

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Spørs jo hvor liten sønnen sin er, men hadde min søster kalt min unge gris når han prompa hadde jeg tatt det med et smil. Min gutt er 15mnd og skjønner fint lite av sånn da [8D]

Signerer denne bare at min er 18 mnd.
Vi ler som regel litt når snuppa promper og sier hun er en gris eller prompejente[8D] Men nå promper hun ganske mye da...

ORIGINAL: Nr.1!

å herregud så mye rart noen reagerer på [:D] søsteren min på 16 kan nå også kalle gutten min på 2 for gris, reagerer ikke for det, er nå ikke ille det. ler [8D]

forskjell å si det på en tullete måte og på en spydig måte! [;)]

Du kan si til henne at sønnen din er så liten at han har enda tid til å lære seg folkeskikk og det å være snill og grei og hyggelig mot andre, men det er værre med hun på nitten som enda ikke har lært seg det.....

Back
Topp