Når roer..

Etter uke 12-13 når livmora kommer opp av bekkenet, har jeg hørt. Da presser den vist ikke så mye på blære mer. Så kommer det jo tilbake når ungen vokser seg større:)

Når baby er på utsiden.. :p

Jeg har lest at det er hormonene som gjør at en kan bli mer tissetrengt enn vanlig, tror ikke livmoren er så stor ennå at den presser på blæren..?

Jeg har lest at det er hormonene som gjør at en kan bli mer tissetrengt enn vanlig, tror ikke livmoren er så stor ennå at den presser på blæren..?
Mulig. Syns bare jeg har hørt at det skal roe seg i 2 trimester. Her syns jeg jeg har vært like tissetrengt hele svangerskapet. Hehe. Bare blitt verre og verre etter vert som trykket øker;)

sist roet det seg ved uke 12-!3, men det kommer tilbake når det begynner å bli trangt..

Jeg er ikke så tissetrengt enda jeg :)

Aldri :p har vært tissetrengt siden jeg ble gravid med Nr 1. Og er fortsatt tisse trengt nå med Nr 2.

vet nå ikke helt..? For når en er nådd 7 uker så er jo livmora på str med ei appelsin, og der er jo ikke såå stor plass nedi der..:p

Tatt fra BV om Uke 11:
"Livmoren, som begynte å vokse tidlig i svangerskapet, ligger fortsatt nede i bekkenet og presser på urinblæren. Jeg tipper at du må late vannet oftere nå. Noen kan til og med tro at de har en urinveisinfeksjon på gang på grunn av denne trangen til stadig å late vannet.
Dette vil endre seg, for om ca. 1-2 uker kommer livmoren opp av bekkenet,"
:)

Synes jeg har tissa ofte fram til nå, men det har jeg tydligvis ikke:p nå tisser jeg hele tiden, blir gal....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp