Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har ikke ringt enda. Sist så ringte jeg når jeg var 9 uker å kom inn en uke etter. Legen sa da til meg at det gikk fint an å vente, men ta det helst før 12 uke.... jeg tror jeg skal bestille tid imorgen jeg[:)]
Legen min bruker å ta inn gravide til første svangerskapskontroll ca i uke 10-12. (Man kan få tidligere hvis man lurer på noe eller er bekymret...) Men jeg ringte allerede forrige uke da jeg var litt over 4 uker på vei, da jeg ville sikre meg en time til legen min når hun ikke har ferie!
Så jeg har fått time til jeg er 9 uker på vei, syns det er helt greit...[:)]
Jeg ringte i dag. Er 5 uker på vei nå.. Kunne f å time allerede om ei uke, men det passa ikke for meg, så fikk time når jeg er 8 uker på vei.
Det er bare å ringe å snakke med de, så ordner de resten!
Fikk beskjed om å ta med urinprøve!
Jeg ringte i dag. Fikk time på torsdag allerede for jeg sa at jeg var bekymret siden jeg mistet sist, og vi har prøvd så lenge. Så jeg skal inn til samtale da, vet ikke om det blir som en type kontroll eller om det bare blir prating. Tar med urinprøve for å være sikker iallefall.
Håper jeg få tidlig UL også....skal iallefall be om det.
eg ska i måren tidlig..... ringte i dag. det e fordi det e første, og eg e litt "grønn" på dette her... pluss at eg har lavt stoffskifte som vi bør se på nå i svangerskapet... det e viktig at det e i balnse når man er gravid.. så eg glede meg litt t å få høre han bekrefte at det er tilfelle... blir spennende. kanskje det ENDLIG går helt opp for meg då :)
Hva tror dere? jeg er ca 4 uker på vei og fikk vite det idag... Drar til syden 27 juni, bestille time før?
Har plagdes litt med jernnivået mitt så jeg har lyst å sjekke alle verdiene mine...