Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ringte i uke 5 ca :) men første gange ringte jeg i uke 7 og bestilte kontroll til uke 13. Tror det er veldig forskjellig hvordan folk velger å gjøre det :)
Jeg ringte i sta.. og fikk time om 1 uke ( ca 6+4) De ville ha meg inn så fort som mulig for å få registret meg inn her og der sa a... så da passet det med time til uka...
Jeg har time neste uke (er da 7 uker), siden jeg skal ha henvisning til duo-test. Dette tar tydeligvis litt tid ;) (Altså ventingen, ikke selve testen... Haha :D)
Jeg har vert hos legen pga bekkenløsning, men her i kommunen tar de ikke noen prøver eller fyller ut papir før rundt uke 12.. Så ringer vel å bestiller når det nærmer seg.
Var hos legen 6+0 for å få henvisning til tidlig ul. Fikk beskjed om at de ikke tar blodprøver før i uke 12 og fyller ikke ut helskort for gravide før uke 12 (på legekontoret jeg har i dette svangerskapet), så måtte bestille time for dette til første svangerskapskontroll i uke 12. Har også ringt jordmor og skal ha andre svangerskapskontroll hos henne. Så om 5 uker er det endelig uke 12 med mer sikkerhet, ultralyd og helsekort! Gleder meg til 15. november!
Går alt greit nå fremover så ringer jeg til legen over helgen. Jeg har lavt stoffskifte, så jeg må ta blodprøver jevnlig for å kontrollere om verdiene er som de skal. Dette er ekstra viktig når en går gravid da en ofte må justere på medisindosen. :)