Når ringer de?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Sitter og venter på telefon fra klinikken da på om vi får innsett i dag. Nå er det snart slik at jeg må kjøre herfra om jeg skal rekke dit til timen min, men har ikke hørt noe enda....
Kan de ha glemt meg eller er det vanlig at de ringer sent?

De åpner ikke for telefoner før kl. 12, og det blir for sent...
Har litt noia her jeg sitter å venter

Sitter og venter på telefon fra klinikken da på om vi får innsett i dag. Nå er det snart slik at jeg må kjøre herfra om jeg skal rekke dit til timen min, men har ikke hørt noe enda....
Jeg vet ikke hvor du hører til, men der jeg hører til, i Porsgrunn, ringer de bare om egget ikke overlever, om det overlever og det blir innsett så ringer de ikke.
Men ville uansett ringt de bare for å høre!! Masse lykke til <3

Er det ikke sånn at de kun ringer om det ikke er egg til innsetting?
Ville ringt de og spurt om du er usikker. Lykke til :)

Jeg vet ikke hvor du hører til, men der jeg hører til, i Porsgrunn, ringer de bare om egget ikke overlever, om det overlever og det blir innsett så ringer de ikke.
Men ville uansett ringt de bare for å høre!! Masse lykke til <3

Jeg er også i Porsgrunn, og mener de sa at de skulle ringe (?) Har uansett sendt en mail nå, så da håper jeg på svar :)

Fikk svar på mail :D

Det blir innsett :D men vet ikke noe mer om de andre eggene da, herregud jeg dør av spenning :p

Woohoo, herlige nyheter :D

Masse lykke til! spent på opdatering!!

Feilpost...

Back
Topp