Når ringe sh

terri91

Betatt av forumet
Er førstegangs fødende å lurte litt på når dere ringte fødeavd? Har siden 0530 hatt sammentrekninger som varer 30-45 sek som kommer med 10-15 min mellomrom, så gikk jeg en tur ut for å røre litt på meg, da stoppet det opp, å nå er det ca hver halltime..

Dersom det stoppet opp er det nok ikke rier.
Det heter vel egentlig at en skal ringe føden når riene varer i ca 60 sek, og de kommer med 5 min mellomrom :) men du må kjenne på det selv - og du kan ringe akuratt når du selv ønsker bare for å komme inn på sjekk :)

Dersom det stoppet opp er det nok ikke rier.
Det heter vel egentlig at en skal ringe føden når riene varer i ca 60 sek, og de kommer med 5 min mellomrom :) men du må kjenne på det selv - og du kan ringe akuratt når du selv ønsker bare for å komme inn på sjekk :)
Signerer denne! Lykke til, håper det tar seg opp!:)

Jeg hadde 3 rier og ringte, da kjente jeg at å sitte å ta tiden funka ikke. Jaggu bra jeg stolte på meg selv, for ca 50 min etter vi annkom sykehuset var hun ute❤️

Du kan jo bare ringe og orientere, er ikke noe poeng å holde tilbake. De har ofte noen spm de ønsker svar på selv også :-) Lykke til :-)

Ingen fare og ringe for tiligt :) og heller ingen problem og reise inn på sjekk og reise hjem. Bedre og føle seg trygg en og føde i bilen for du venter for lenge :p

Back
Topp