Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: neselo
Ok..
[:)]
ORIGINAL: Kristine79
Ok..
[:)]
Om du vil til legen nå, så kan du selvfølgelig det [:D]
Men jeg tror grunnen til at man ikke må/bør til legen før man omtrent er i 2 trimester er at endel mister, og da vil de vente med å ta inn folk til svangerskapskontroll. Spare penger vettu [;)]
ORIGINAL: 3 små engler
Jeg har allerede vært hos legen, og jeg er bare fire uker på vei. Dette er fordi vi har vært prøvere lenge og endelig har fått positiv test (pluss noen SA tidligere), derfor går mitt svangerskap som høyrisikosvangerskap frem til de ser at alt går som det skal. Ble sykemeldt frem til jeg får tatt tidlig UL. Men jeg tror det er vanligs å dra til legen rundt uke 7-8??
Jeg får kanskje ringe legen i morgen og høre da.. når de vil ha meg inn. Alt er så spennende! Gleder meg så fælt [:D]
ORIGINAL: 3 små engler
Jeg får kanskje ringe legen i morgen og høre da.. når de vil ha meg inn. Alt er så spennende! Gleder meg så fælt [:D]
Like greit å ringe, kan jo være greit å få en dato å forholde seg til, selv om den er et stykk fram i tid [:D][:D][:D]