Når ringe legen ved ryggsmerter?

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
Har bekkenløsning, hatt vondt i hele dag. Plutselig ble det verre og jeg kan ikke fysisk stå på beina uten at de svikter pga ryggen er helt ekstremt vond. Vil ikke ringe legevakten fordi jeg tipper det er lite de kan gjøre, men mannen mener jeg må ringe. Hva ville du gjort? Er det vits å kjøre inn for noe sannsynligvis ber meg gå til fysio for?
Klarte til slutt å komme meg til sengen, ligger med beina høyt og konstante smerter, men ikke like ille som hvis jeg står… er 18+6 foresten
 
Har bekkenløsning, hatt vondt i hele dag. Plutselig ble det verre og jeg kan ikke fysisk stå på beina uten at de svikter pga ryggen er helt ekstremt vond. Vil ikke ringe legevakten fordi jeg tipper det er lite de kan gjøre, men mannen mener jeg må ringe. Hva ville du gjort? Er det vits å kjøre inn for noe sannsynligvis ber meg gå til fysio for?
Klarte til slutt å komme meg til sengen, ligger med beina høyt og konstante smerter, men ikke like ille som hvis jeg står… er 18+6 foresten

Du kan jo plinge på til legen i morgen uansett og høre. Forøvrig er fysio, etter egen erfaring, relativt ubrukelige til sånt. De er bedre på rehabilitering og forebygging, men de kan ikke manipulere det bra. Prøv kiropraktor, osteopat eller naprapat, eller manuellterapeut.
Jeg gikk selv til en osteopat som fjernet nesten all smerte da bekkenet ble vondt. Beina sviktet ikke her da, men jeg fikk redusert gangførhet, gitt..
 
Back
Topp