Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har masse bevegelser, stortsett er de litt svakere.. Men det begynner jo å bli trangere i magen for minimor, så virker mer som om hun dulter og dytter for å få plassEr litt usikker på når en bør tingr fødeklinikken? Har i ett par dager nå kjent svakere og mindre bevegelser enn før, men kjenner fortsatt bevegelser flere ganger til dagen. Er det noen grunn til bekymring??
Ja, det kan jo være. Er ikke skikkelig bekymret, men begynte å tenke på det, men mener jordmor sa at jeg skulle ringe hvis det ikke var tegn til liv i det hele tatt?? Hvilke beskjeder har dere fått??Jeg har masse bevegelser, stortsett er de litt svakere.. Men det begynner jo å bli trangere i magen for minimor, så virker mer som om hun dulter og dytter for å få plass
Jeg fikk beskjed om å ringe om jeg ikke kjente noe.Ja, det kan jo være. Er ikke skikkelig bekymret, men begynte å tenke på det, men mener jordmor sa at jeg skulle ringe hvis det ikke var tegn til liv i det hele tatt?? Hvilke beskjeder har dere fått??
Jeg fikk beskjed om å ringe om jeg ikke kjente noe.
Et tips hvis du ikke har kjent noe, er å drikke en masse kald drikke, eller spise is, da skal du kjenne liv innen 10 min
Bare hyggeligOk, tusen takk for tips! Da skal jeg bare slappe av og nyte videre, for det ser ikke ut til at det er noe grunn til bekymring siden jeg faktisk føler liv, bare svakere enn før. Takk for svar!