Når regulere ned bunnen på sprinkelseng?

FintFerdig

Betatt av forumet
Min 6 mnd gamle baby sover i bedsidecrib med dropsiden oppe (ellers forsvinner både dyne og barn over i voksensengen på 1-2-3.)
Den begynner å bli litt liten nå, eller rettere sagt begynner dynen å bli liten...
Tenkte derfor å gå over til sprinkelseng. Den kommer også til å stå helt inntil min seng slik at jeg er nære babyen. Men lurer på om jeg skal montere den i den midterste høyden, når er det vanlig å senke bunnen i sprinkelsengen?
 
Min 6 mnd gamle baby sover i bedsidecrib med dropsiden oppe (ellers forsvinner både dyne og barn over i voksensengen på 1-2-3.)
Den begynner å bli litt liten nå, eller rettere sagt begynner dynen å bli liten...
Tenkte derfor å gå over til sprinkelseng. Den kommer også til å stå helt inntil min seng slik at jeg er nære babyen. Men lurer på om jeg skal montere den i den midterste høyden, når er det vanlig å senke bunnen i sprinkelsengen?

Vi hadde senga med enden oppe til han kunne krype, da var han rundt 8 mnd.
Vanlig å senke bunnen npr du tror baby kn klare å dra seg opp langs kanten og potensielt falle ut. Veldig individuelt når det skjer. :)
 
Vi senket senga ned rundt 6 mnd. Babyen kunne ikke dra seg opp langs kanten da, men siden vi ikke visste akkurat når den ville lære det senket vi senga før babyen pluttselig klatreret over. Hvis dyna er litt liten ville jeg kjøpt ny større dyne. Min erfaring er at de sover litt roligere hvis dyna ikke er for liten
 
Back
Topp