Når pynter du juletreeet?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Når pynter du juletreet. Vi pynter i morgen og fjerner det til nyttår- da er jeg så lei at det MÅ ut av huset. mange syns kanskje det er er vel tidlig, men sånn gjør vi det! Hjemme i barndomshjemmet var det vel lille juleaften tret ble tent!

hva med dere?

Vi pleier å pynte treet i god tid før julaften, men venter noen dager enda... Blir nok gjort en ettermiddag tidlig i uken... :)

Det blir nokk en dag i uken nå.. Må først finne et fint i skogen til svogeren så vi skal hugge ned :)

Vi pynter lille julaften:)

Meg og søstra mi pleier å pynte sammen på lille julaften de årene vi feirer sammen hos mamma og pappa :) Mens svigermor pynter treet selv når hun har funnet det rette treet :P Ellers har jeg pyntet "treet" hjemme allerede (siden vi bor i liten leilighet har jeg kjøpt inn en liten busk som nå er pyntet med minikuler og perlebånd). Det er ganske så flott i grunn :P :)

Vi pynter på lillejulaften, og pakker det bort igjen første januar.

lillejulaften.

for meg blir det heeelt feil å pynte alt nå.
jeg er litt fastkjørt i tradisjoner, og når det kommer til jula, så er jeg rimelig streng! :P

men, 1 januar er jeg lei, og da skal treet ut! og all pynten bort!

Vi har pleid å pynte lille julaften.
Regner med det blir det i år også.

V pynter lille julaften og så blir det stående til 13. dag jul (6. Januar) ;)

Vi pynter treet på kvelden på lillejulaften :)
Det gjorde mamma og pappa da vi var små.Den spenningen å stå opp på julaften morgen å komme inn på stua å se det fantastiske flotte treet med alle gavene under er noen av de beste minnenen jeg har fra da jeg var liten <3 å det samme har vi gjordt etter vi fikk storebror :) Det å se reaksjonen hans når vi står opp er helt hærlig!

Lillejulaften :)

Pynter lille julaften. :) Da pyntes resten av huset til jul også. Kun noen få adventsting som kommer frem 1. advent.

Vi har ikke hatt juletre enda, (andre jula vi bor for oss selv) har begynt å kjøpe inne pynt i år, så neste år, når babyen forhåpentlig er her <3 da blir det juletre og pepperkakehus <3

Vi pynter det til onsdag. Her går treet ut 1. nyttårsdag, så koselig å nyte det litt før det forsvinner :)

jeg er oppvokst med å pynte lille julaften, men her varierer det fra år til år siden mannen jobber ofshore. da pleier vi å pynte det så han får litt jul hjemme. så i år ble det pyntet 2 desember, så han rakk ei lita uke med jul i hus og fikk være med å pynte med prinsessa før avreise. kommer forhåpentligvis hjem lille julaften, men da reiser vi rett avsted til familie så ingen tid da. har falskt tre pga allergi så det tåler jo å stå lenge :D og jeg elsker å ha juletreet pynta lenge, så ingen problem for meg;) super hormonell når det skulle pyntes, så sto og grein at hvor flink prinsessa på 2 var til å pynte <3 en helt fantastisk herlig familiestund her jaffal <3:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp