Når pynter dere til jul?

Tessa_26

Glad i forumet
Tenkte å pynte litt til den 15 desember for da skal jeg ha grøtfest her hjemme, med venner.. Blir koselig tror og håper jeg..Har hatt det før og.. Var vellykket gitt

har begynt idag! [:)]
det er jo bare sååååååååååååå koselig!!!!!!!

skullle ta fram adventsstjernen i dag, men den var selvsagt ødelagt så jeg må kjøpe en ny i morgen også har jeg brent lys[:D][:D]

Jeg synes det er kosli å bare begynne så smått jeg. Idag har jeg hengt opp røde gardiner,har ordnet med røde duker,puter og lys[:)] Det blir så lita tid med julekos syns jeg,hvis alt skal ordnes først på lillejulaften. Det går så fort liksom,plutselig er jula over. Jeg pynter med nisser på lillejulaften da,men hvorfor ikke noen dager før,så kan du bare kose deg på lillejulaften også[;)]

har fått på juledukene[:D]
nisser å sånnt venter jeg med til en uke før jul...

Jeg hengte opp adventsstjerne og kalender i går. Fant frem adventsstaker og julekrybbe (fyller den litt etter litt.) Tok fremnnoe mer adventspynt, men resten av pynten uteblir i år tror jeg i og med at vi skal til Trøndelag og feire jul

vi vakset rundt hele leiligheten i helgen, så i går hengte vi opp julestjerne og pynt.
Reiser nordover allerede 11.des, så hvis vi skulle få litt jul her også måtte vi nesten begynne nå.
Vanligvis pynter vi ikke før siste uka før jul, men som sagt litt spesielt i år da.. [:D]

Back
Topp