Når pynter dere til jul?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her pynter vi til jul 1 søndag i adventJeg elsker julen, så jeg pynter tidlig. Og julen pakkes bort 1 januar.

mammatil2prinsesser skrev:
Her pynter vi til jul 1 søndag i adventJeg elsker julen, så jeg pynter tidlig. Og julen pakkes bort 1 januar.

Samme her! Gleeeder meg! :D

samme her

Vi pynter til jul 1 desember, vi reiser bort lillejulaften, og kommer ikke tilbake før 2 januar, så for å ha litt jul her hjemme og pynter vi tidlig.

Jula ryddes bort 3-4 januar,

MathiasOgMamma skrev:
Adventstjerne og adventstake 1. søndag i advent. Samt lilla lys og lilla duker
Julegardiner på kjøkken 13 desember
20 - 22 desember kommer julepynten fram

Jula varer til 13. dag jul

omtrent slik her også:)

Jeg pynter til advent 1 desember og så pynter jeg til jul 23 desember :-)
Jeg vil ikke at vi skal glemme adventstiden som er den tiden vi venter på jul!

Og så pakkes jula ned etter ca 10-12 dager... Da har vi fått nok, he he.

litt første desember, og resten 22 om vi skal være hjemme :)
Men i år reiser vi nok 21 til østlandet for å feire, så blir nok bare litt i år :)

Vi gjør akkurat det samme :)

Hvertfall IKKE første lørdag/søndag i advent. Da får jo nissene støv og må flyttes på for å vaske hus.

Siste søndag i advent kanskje, juletreet et par dager før!?! Varierer fra år til år.

Ryddes vekk første mulige passende dag etter nyttår.

Så gøy og se at det er flere enn meg som pynter tidlig til julJah, jeg har litt juledilla kan mna si. Jeg synes det er den herligste tida på hele året<3emoticon emoticon emoticon

Her er det lilla lys fra 1 advent og julepynten kommer ikke opp før den 23 desember og ut den 31 desember. Jula er koselig den for all del, men jeg blir fort lei den.

Pynter 1 søndag i advent og tar det ned igjen rimelig kjapt etter nyttårsaften :p

Gleder meg til å pynte

Til 1. søndag i advent pyntes det med lilla lys, julegardiner på kjøkkenet og adventsstaker i vinduet samt stjerne i vinduet. Resten pyntes kvelden 23.des. Junior er alltid i ekstase når han våkner og ser et julepyntet hus morningen 24. :) 
Ja, også har vi kalnedrene hengende da. Jula hives ut den 13.dag jul :)

Men i tillegg har jeg en del vinterpynt ute da, som settes opp den 1.desember. Lykter, nek, gamle ski, melkespann osv. Pakker bort sommer/høst pynt og setter frem vinterpynt. 
Tjukke pledd, sauefell osv..

Vi pynter alltid 23 desember vi..Også rydder jeg bort igjen julepynten så fort jeg får lov av sambo..i mine øyne er jula ferdig etter nyttårsaftenen, men han er ikke helt enig..hehe

Innen 1. søndag i advent, men siden jeg er så ivrig blir det ofte at jeg begynner sånn smått etter 20. november og utover :P

Julegardiner, dørkranser, røde duker og adventsstjerner kommer opp første søndag i advent, så pynter vi tre og setter ut nisser o.l 22-23 desember.

Pynter også 1. søndag i advent,men julen blir vel ikke pakket bort før første helg etter nyttår. 

Back
Topp