Når prøve igjen..? (beklager detaljer)

Anabell

Andre møte med forumet
Etter mangen lange uker uten å få svar og etter utallige turer til lege og sykehus måtte jeg ta cytotec da det var tom fostersekk..

Etter jeg tok den blødde jeg i ca en uke, før det gikk over i brunlig utflod.. Og det har jeg hatt i over en uke nå!
Jeg vet at mangen blør mye lenger enn det, men så syntes jeg det er så rart når det aldri går over.. Har vert "nesten ferdig" i en uke..

Har lest at en ikke skal prøve før alt er over for å unngå infeksjon, og gjerne vente en syklus, men er det virkelig fare for infeksjone enda? Kommer nesten ingenting..

Uff, ble litt forvirrende dette, men vi er klar for å hoppe videre, både fysisk og psykisk

Noen som har gått lenge med brunt rester eller utflod etter ma/sa/bo
 
Mener anbefalingene er hvertfall 2 uker fra den dagen du blør mest og at du skal ha stoppet å blø før du har sex uten kondom, altså bør du har 24 blødnignsfrie timer hvertfall. Det er av infeksjonsfare, så lenge du blør kan det være åpning i livmortappen og til livmor så det er derfor.

Men når du er stoppet å blø er det ingenting i veien for å ha ubeskyttet sex og å prøve igjen. Sånn ved mindre du har fått en spesifikk årak av legen. Å vente til etter 1 mens er generelt for å ha et mer nøyaktig utgangspunkt for El og termin, og for at man psykisk skal komme seg. Men det kjenner du best på selv tenker jeg
Rent fysisk har jeg tro på at kroppen ikke vil bli gravid når den ikke er klar for det. Selv startet jeg prøvingen med én gang blødningene var over, ventet ikke en menstrasjon. :)blødde forresten totalt i ca 2,5 uke inkludert spotting av brunt blod.

Trost at du mistet :( lykke til med prøving igjen og håper det klaffer snart og holder hele veien ❤️
 
Jeg spotta av og på lenge etter utskrapning i 2015. Kan ta tid før man er tilbake til normalen. Om du får feber må du oppsøke lege.
 
Etter mangen lange uker uten å få svar og etter utallige turer til lege og sykehus måtte jeg ta cytotec da det var tom fostersekk..

Etter jeg tok den blødde jeg i ca en uke, før det gikk over i brunlig utflod.. Og det har jeg hatt i over en uke nå!
Jeg vet at mangen blør mye lenger enn det, men så syntes jeg det er så rart når det aldri går over.. Har vert "nesten ferdig" i en uke..

Har lest at en ikke skal prøve før alt er over for å unngå infeksjon, og gjerne vente en syklus, men er det virkelig fare for infeksjone enda? Kommer nesten ingenting..

Uff, ble litt forvirrende dette, men vi er klar for å hoppe videre, både fysisk og psykisk

Noen som har gått lenge med brunt rester eller utflod etter ma/sa/bo
Var gjennom kirurgisk abort etter MA, og hadde brun utflod 2 uker etter inngrepet. Da hadde jeg sluttet å blø for nesten 1 uke siden, så ble litt overrasket av brun klumpete utflod. Ikke noe mer etter det, er 4 uker siden aborten nå.
 
Var gjennom kirurgisk abort etter MA, og hadde brun utflod 2 uker etter inngrepet. Da hadde jeg sluttet å blø for nesten 1 uke siden, så ble litt overrasket av brun klumpete utflod. Ikke noe mer etter det, er 4 uker siden aborten nå.

ventet du med sex til det brune var over?
 
Tusen takk for svar dere
Selfølgelig sluttet jeg å spotte rett etter jeg spurte, og vi er på den igjen

Jeg klarte ikke å vente i fire uker med å ta gravidetstest, så tok en nå, etter tre uker og den var negativ (som legen sa jeg skulle) så nå kan jeg vel slå meg til ro med at jeg ikke har noe rester igjen.

Så nå er det vel bare å håpe det ikke tar oss en evighet å bli gravid igjen
 
Back
Topp