Når planlegger du anrekket for ungene til 17. mai?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Evt sjekker om festdrakten er passelig eller om du må ha tak i ny?

Tanken slo meg. Jeg scrollet fb og der var en festdrakt til salgs. Er det den tiden på året enda? Nei, noen må være ekstremt tidlig ute, eller kanskje i forbondelse med en barnedåp?

Men så kom tanken krypende.... er det jeg som er sen, som ikke tenker på dette før tidligst i april? Og kanskje handler i mai?

Tenker ikke på det enda nei men skal man kjøpe brukt kan det vel lønne å følge med fra nå og utover :)

Blir vel ikke før i mai, tenker jeg :arghh:

Tenker på det i april\mai men mine vil ikke ha festdrakt eller bunad, så vi bare kjøper ett fint antrekk de vil ha.

Buksene til eldste må legges ned, men det vet jeg bare fordi de var for korte på nyttårsaften :p minste vokser så fort at jeg må se når det nærmer seg

Slutten av april/starten på mai. Minstejenta har antrekket i boks med strikket bubadkjole og bunadskjorte. Guttene har finbukser og skjorter, så må bare se etter sko og at de har greie jakker til å ha over.

Venter til april/mai. Satser på at matrosdressen fra mannen var liten passer til toåringen og at jeg finner en matchende kjole til lillejenta.

Skal sjekke om jeg får på han festdrakten, om ikke, så må jeg vel finne på noe lurt..

Her har han bunad som jeg håper passer. Frøkna på en mnd må jeg nesten se hvor stor hun er til den tiden og blir vel bare en body uten flekker og en bukse, hun er da tre mnd. Muligens jeg investerer i en kjole hvis jeg tror den vil passe til dåpen....

Her blir det nok er par uker før. Er gravid så bunaden passer ikke. Har en gravidkjole fra sist gang jeg var gravid som kan brukes. Barna er små. Kjøper ikke eget 17 mai antrekk til de. Finner en kjole og skjorte i skapet. Samboer finner en dress han har.

Har ikke ofret det en tanke enda :p

Det har jeg vist siden i fjor :p han fikk ny festdrakt da og den passer i år å. Sko er det eneste jeg må sjekke.

Takk. Ble mint på å prøve festdrakter til ungene. Hvis de ikke passer så har jeg sett meg ut hva de skal ha og de blir fort utsolgt.

Jeg er i gang, har litt igjen på en strikka genser.
Har tenkt ut hele antrekket.

Eldste skal ha en bunad som skal syes til, og tenkte jeg og gå i gang med nå snart.

Kjapt søk på name it og barnas hus antyder i alle fall at de ikke har kommet så langt enda.

Det er tross alt februar enda

Back
Topp