når planlegger du å begynne å jobbe igjen?

Skal være hjemme i 2 år ihvertfall, så får vi se.
 
Har jobba 7uker alt :p 3uker igjen! Så blir det nok ikke noe før til høsten en gang :)
 
Skal være hjemme i 2 år ihvertfall, så får vi se.
Å der hørtes digg ut!!! Jeg vil også, men tror ikke vi har råd dessverre...

Her blir jeg hjemme til august og blir å jobbe 50% til hun er 2år. Med kontantstøtte går det nok:)
 
Å der hørtes digg ut!!! Jeg vil også, men tror ikke vi har råd dessverre...

Her blir jeg hjemme til august og blir å jobbe 50% til hun er 2år. Med kontantstøtte går det nok:)
Blir ikke fet økonomi av det, men utrolig hva man klarer seg med. Vi trenger ikke å bruke penger på all mulig dritt. Det blir en utfordring å ikke bare kunne kjøpe seg det man vil, men det blir karakterstyrkende ;)

50% er jo ganske bra det også. Masse tid med vesla di :)
 
Etter påske :(
 
Vist eg har funnet jobb, vil eg begynne litt i August. Da e hun 1 år. Har søkt om bhg plass fra 3 aug
 
Skal bare ha min permisjon som må være 10 uker, mannen tar resten. Jeg kommer til å jobbe litt i permisjonen også. Driver eget foretak og har ikke mulighet til å være borte 1 år.
 
I juli. Permisjonen min er over da og samboerens permisjon starter... Blir rart.
 
Starter i jobb ca 10 august, Harvard 80% dekning og tatt ut ferie for å utsette permisjonen. har fått pappakvoten overført til meg og skal ta ut store deler av den gradert 1 dag per uke.
 
Skal ha pause i permisjon fra 30 mars i 10 uker... Gruer meg.:p
 
Starter i begynnelsen av mai, også har jeg to mnd sommerferie fra midten av juni :) Så blir ikke så alt for galt, egentlig :)
 
Ska jobbe 1 dg i uka fra etter påsken og til slutten av mai, da skal æ begynne for fullt :( sku gjærne vært hjem myyy lengre!!
 
Back
Topp