når planlegge nesteman?

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Noen som har gjort seg opp noen tanker?

Dette skal i utgangspunktet være siste her i huset. Men som sambo plutselig sa, man vet jo aldri hva som skjer om ett par år. Vi planlegger ikke noe nå, er bare enige om at vi venter med å si noe helt for sikkert ;-)

Her går det nok noen år, skal nyte tiden med min lille prins.. Pluss vil gjerne kunne kjøpe leilighet først..,:)

Dette var siste:)

Dette var sistemann her. Men vi har 2 år og 4 mnd mellom guttene nå, og etterhvert blir nok det en fin aldersforskjell selvom det akkurat nå til tider er krevende.

Siste mann her i huset. MEN jeg er kun 23 år, så jeg har sagt at jeg har lov å ombestemme meg når jeg blir stor 
Dette svangerskapet var tungt, og neste blir tyngre osv osv, så grøsser bare av tanken på stor mage igjen. 
Men er kjipt å tenke på at dette kanskje er siste baby i huset :-(

Har ikke bestemt oss for om vi skal ha flere ennå. Men kanskje får vi nr 4 om 2-3 år? De to eldste er 2 år og 4 1/2år nå, så har egentlig nok å gjøre foreløbig ;)

Håper vi er så heldige å få en til om ca 2 år. Ønsker oss hvertfall en til, kanskje to...Men som nevnt lengre opp her er jeg og "bare" 23 år, og kan ombestemme meg, hihi ;)

Kanskje få nestemann om 2-3 år til. Har lest et sted at det tar ca. 2 år før kroppen har kommet seg etter en graviditet, så man burde vist vente 2 år etter en fødsel før man prøvde å bli gravid igjen. Selv føler jeg at kroppen min har kommet seg veldig bra allerede :-)

Jeg har allerede 2 stk på 8,5 og 3 år,er selv 30 og er nå midt i utdanninga..har 3 år igjen om jeg kommer inn på høgskolen så vil jeg gjerne jobbe 1 år først før eventuelt ett nytt barn.
Tar i grunn alt veldig med ro om dagen når det gjelder den biten,er alene med de og har vært det siden eldste var 2,5 og siden lillegutt ble født og jeg har den frykten at dersom atte hvisom atte jeg skal ha en til,er jeg redd for å bli alene en gang til..Tenker jo og litt på aldersforskjellen det blir da.

Dette ble mye hvis og om men føler meg i grunn litt ferdig,jeg er så heldig og har 2 gutter som jeg elsker overalt på denne jord og det har vært så mye her med begge to..

Vi har vel egentlig ikke pratet så mye om det, men vi har lyst på hvertfall 2 barn eller fler. Men en ting har mannen sagt fra, og det er at han ønsker at minsten skal være bleiefri og klare seg litt mer selv. For dette svangerskapet var ganske tungt, og dersom neste også blir slik så er det greit å ha en som klarer litt mer selv.. Jeg kunne tenke meg og prøve igjen om 2-3 år...

er 30 og vil helst ha en eller to til før jeg fyller 37-38(vil ikke ha barn senere tror jeg..). Men er ikke klar for en til før det har gått to år, kanskje 3. Men hvis jeg skal ha to til så må nødvendigvis to komme ganske tett...

Back
Topp