når permisjonen tar slutt..

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Hvor lenge varer permisjonen deres? Skal pappaene være hjemme da og når skal de små begynne i barnehage?
Nå går permisjonen min ut i april.. og den tiden går fort!

Jeg skal ha 100% permisjon til begynnelsen av juni, så 6 uker hvor jeg og mannen har 50% hver, så tre uker ferie og så blir det 100% jobb fra august på meg og permisjon på mannen. Syns tida går kjempefort, så jeg syns ikke det virker lenge til juni heller, jeg, men jeg er glad vi tok 80% og fikk trukket det så langt!

Jeg skal begynne i jobben etter påske. Da skal samboeren være hjemme i 12 uker.

Jeg både gleder og gruer meg til å begynne igjen, men kommer i hvert fall til å ta mine to timer med ammefri hver dag. Gjorde det med eldstejenta, og syntes det var veldig verdifullt.

Samboerens siste permisjonsdag er min siste arbeidsdag før ferien, så her var timingen perfekt, sånn sett. (Er lærer, så jeg bestemmer jo ikke ferien min selv.)

Etter sommerferien er det slutt på all barselspermisjon for oss, men jeg lurer på å bare jobbe 75-80 % og ha resten omsorgspermisjon neste skoleår, slik at jeg kan få fri en dag i uka.

Må innrømme at jeg ikke husker helt hvilken dato permisjonen min slutter, men det må jeg vel finne ut snart. Blir jobbsøkende når den går ut og satser på å komme i jobb igjen i august. Vi har i alle fall søkt full barnehageplass fra 1. august. Mannen her skal ikke ha permisjon. 

Jeg er student og har ofesielt startet opp nå, men har ikke kommet i gang, men pappan har begynt med litt permisjon. Han har 50% nå og skal ha det frem til midten av mai, så skal han ha 100% til ut juli og så 50% prosent til midt oktober. dvs i forhold til nav har han 100% fra nå og ut juni, men jobber noe nå og tar det ut som avspasering senere i år, dette passer både oss og jobben hans best.
Jeg studerer stort sett hjemmefra dette semesteret, og knøttet må bli med på evt. danmarksturer.
Jeg skal ha ferie i juli og så begynne å søke jobb til høsten, men vi tenker å søke 60-80% barnehage til knøttet så en av oss blir hjemme 1-2 dager i uka også når min kjære er ferdig med permisjonen.

Jeg mangler siste semester på skolen og vet ikke om det blir å ta det våren 2013 eller 2014, da skal vi alle ha 6 måneder i danmark.

Jeg skulle ha begynt å jobbe i begynnelsen av april, men har tatt noen uker ulønnet perm fra jobben så jeg starter i midten av mai. Da skal pappaen være hjemme, og vi satser på barnehage i august. Kjenner at jeg er så lite klar...

Back
Topp