når permisjonen tar slutt..

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Hvor lenge varer permisjonen deres? Skal pappaene være hjemme da og når skal de små begynne i barnehage?
Nå går permisjonen min ut i april.. og den tiden går fort!

Min ordinære perm slutter i slutten av mars, men jeg har ulønnet perm fra jobben, så jeg starter opp igjen i midten av mai. Kjenner jeg gruer meg... vil ikke tilbake...

Min permisjon slutter 25 mars, men starter ikke i jobb før 4 juni. Da skal pappaen ha permisjon fram til barnehageoppstart 1 august.  Blir rart å jobbe igjen, men kan bli litt godt å få det sosiale igjen:)

Her er planen å være hjemme så lenge økonomien strekker til. Håper vi skal klare å utsette barnehagestart til lillegull er 2 år :) (Kanskje lenger også, hvis vi bestemmer oss for nr. 2) Arbeidsplassen min ble kjøpt opp mens jeg var ute i permisjon så ikke vet jeg om jeg har noe å gå tilbake til heller..

Samboern skal ha permisjon fra slutten av mai og gjennom sommeren, det gleder han seg veldig til :)

Permisjonen min er egentlig slutt 6 mars, men har HELDIGVIS 2 uker ferie tilgode fra ifjor og tar 2 uker ulønnet :-) så skal tilbake i jobb 10 april. Blir veldig rart og samtidig litt godt.... ;-) Pappaen overtar etter meg, fram til midten av august.

Starter opp studiene i midten av august så håper å rekke en fin og rolig barnehageoppstart før skolen starter. Siden jeg er student har ikke samboeren rett på noe permisjon, men håper han får litt fri i sommer så vi kan kose oss alle 4 :D

Min permisjon er slutt 30. mars, men pga påskeferien, så begynner jeg på jobb 10. april. Da skal pappaen ha permisjon fram t.o.m. 22. juni. 22. juni begynner ferien min, og da skal jeg ikke på jobb igjen før i august.

Veslegutt er 7,5 mnd når jeg skal tilbake i jobb, men jeg kommer til å få to timer ammefri hver dag for å holde produksjonen og matingen ved like, så det kommer til å gå fint. Gjorde det samme med storesøster.

Han kommer til å begynne i barnehagen rett rundt ettårsdagen sin.

Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvilken dato permisjonen min går ut. Men jeg skal uansett fortsette å være hjemme fram til skolestart i høst. Jobber i skolen og mitt forrige engasjement gikk ut i juli i fjor, så jeg har ikke noen jobb å komme tilbake til. Det er derfor jeg velger å bli hjemme til august, for det er uansett vanskelig å få noe på slutten av skoleåret. Mannen her skal ikke ta ut permisjon, så vi hadde satt stor pris på om hans uker kunne blitt overført til meg, men sånn fungerer det som kjent ikke, så det er bra de siste par månedene hjemme sammenfaller med utbetaling av feriepenger for oss begge. Koser meg veldig med snuppa og gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen. Det blir hektisk... Vi har søkt barnehageplass fra 1. august og håper vi får plass samme sted som vi har de to andre. 

Back
Topp