Når pappan har permisjon

Mamsen til 3..

Forumet er livet
er barnet i bhg da??
Syns det er så mange rundt forbi som har barnet i bhg når pappan har permisjon(mammaer også).....
Jeg har litt permisjon igjen og har fri 2 dager i uken fram til april,vi har full bhg plass men han har fri fra bhg de dagene jeg har permisjon...
Man har jo permisjon fordi man skal være sammen med barnet[:)]

Mannen spurte litt halvveis spøkefullt om han ikke kunne levere Julia i bhg ene pappapermdagen sin sånn at han kunne pusse opp videre. Men da sa jeg bastant nei gitt! De to trenger den alenetiden!

Men den dagen han var syk så var hun i bhg da.

Synes ikke noe om at en bruker bhg for å få fri om en har perm, i allefall ikke som regel heller enn unntaket.

Nope, fikk ikke sende ham i barnehagen her[;)] utsatte barnehagestarten til mannen var ferdig med permisjonen[;)][;)]
Og de hadde så godt av å være sammen bare de to[:)] Tror de storkoste seg[:)]

Her har ikke mannen vært alene med lille i det hele tatt, siden jeg går hjemme "uansett". Kjenner det hadde vært godt å gitt gutta mine litt tid alene, nå er det "selvsagt" at hu mor har ansvaret... Bah.. [:-]

ORIGINAL: Mamsen til 3..

er barnet i bhg da??
Syns det er så mange rundt forbi som har barnet i bhg når pappan har permisjon(mammaer også).....
Jeg har litt permisjon igjen og har fri 2 dager i uken fram til april,vi har full bhg plass men han har fri fra bhg de dagene jeg har permisjon...
Man har jo permisjon fordi man skal være sammen med barnet[:)]

her har mannen min permisjon hver fredag...da er martine hjemme med ham..
Jeg er ferdig med min permisjon.. men når jeg hadde permisjon så var hun jo hjemme med meg helt til barnehageinnkjøringa begynte et par uker før jobbstart..

Akkurat dette synes jeg er rart! Har flere venninner som jobber redusert (60-80%), men unga er 100% i bhg. Står opp tidlig og får de levert i bhg på fridagene sine. Hadde jeg jobba redusert, hadde jeg såklart hatt lille godklumpen hjemme med meg! Samme i ferier, f.eks de som er lærere har lang ferie, men unga får bare tre uker fri fra bhg. Skjønner ikke sånt jeg! [8|]

Akkurat nå er mannen permitert, og snuppa er i bhg når jeg er på skolen! (har 8timer i uken)
Tror ikke han har spurt en gang om han kan holde henne hjemme for at han vil være litt alene med henne, og jeg kommer heller ikke til å spørre om det.

Vi sparer permisjonen til vi må ta ut 3 uker sammenhengende ferie fra barnehagen vi..

Nå er jeg litt stygg, men bf ville ikke engang ha permisjon han! Han var "nok" hjemme (reisejobb halve året) fordi vi kom til
å tape så mange penger på det... Det løste seg jo greit det da, vi flytta fra hverandre istedet[8D]
Nå skal det sies at han har kommet meget sterkt tilbake når det gjelder samvær da. Etter Dennis var 10 mnd så snudde det[:)]

ORIGINAL: Frøgen*

Nå er jeg litt stygg, men bf ville ikke engang ha permisjon han! Han var "nok" hjemme (reisejobb halve året) fordi vi kom til
å tape så mange penger på det... Det løste seg jo greit det da, vi flytta fra hverandre istedet[8D]
Nå skal det sies at han har kommet meget sterkt tilbake når det gjelder samvær da. Etter Dennis var 10 mnd så snudde det[:)]

Så bra han har kommet på bedre tanker!!!

Denne uka har vi hatt barnehageoppstart. Tilvenningen har pappan tatt seg av, så da har han hatt henne i bhg. Neste uke skal han gi henne korte dager i bhg slik at overgangen ikke blir så brå.

Han får ikke permisjon pga at jeg var studen da jeg ble gravid. Han har ikke hatt lillegutt aleine mer enn maks fire timer. Men det har mye med at lillegutt ikke har tatt flaske, så jeg har måtte være i nærheten hele tiden. Men nå slutter jeg å amme i helga, så da får vi se hva det blir til. Vi har Jakob i barnehagen 60%.

Back
Topp