Når pappaen ligger..

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er begynt på jegerkurs så pappen må ta seg av ligging. Men det resulterer i hysterisk baby..... han har nå lagt han i 3 dager. Alle dagene har han blitt hysterisk og ikke sovnet.. pappaen lettere fortvilet. Baby super trøtt dagen etter. Pappaen har prøvd alt jeg gjør pluss litt til. Pappen prøvde å ligge før kurset når jeg var hjemme og da var lillegull sovnet etter 20 min. Nå har pappen prøvd i flere timer. Jeg har måttet ligge han når jeg kom hjem. Ikke kjekt å være vekke når det er slik.... frustrert.

Så frustrerende :/
Her var det alltid jeg som måtte legge før, men nå kan pappaen også.. veldig deilig.. han har sin egen greie som han gjør, pleier å stryke henne på pannen til hun sovner.. det roer henne veldig godt.. jeg pleier å synge å holde henne i hånden.. for oss fungerer det å ha forskjellige måter å roe henne for natten :)
Er du på kurs hver kveld?
Vanskelig å komme med noen råd, men føler virkelig med dere.. vi hadde akkurat slik før.. Blir vel bedre etterhvert som baby venner seg til at pappaen legger vil jeg tro :)

Så frustrerende :/
Her var det alltid jeg som måtte legge før, men nå kan pappaen også.. veldig deilig.. han har sin egen greie som han gjør, pleier å stryke henne på pannen til hun sovner.. det roer henne veldig godt.. jeg pleier å synge å holde henne i hånden.. for oss fungerer det å ha forskjellige måter å roe henne for natten :)
Er du på kurs hver kveld?
Vanskelig å komme med noen råd, men føler virkelig med dere.. vi hadde akkurat slik før.. Blir vel bedre etterhvert som baby venner seg til at pappaen legger vil jeg tro :)

Han har liksom prøvd alt han kan tenke på... ingenting virker. Nå er gutten en skikkelig mamma dalt. Faren blir ganske stresset av grining noe småen nok merker. Han har ikke helt roen selv. Så jeg har en uke igjen på kurs. Men jeg må bare ligge småen når jeg kommer hjem. Det får heller bare bli litt seinere. Når jeg var hjemme gikk det fint for far å ligge han. Men er redd de to må starte helt på nytt. Jeg tenkte vi kunne la ting roe seg nå og så prøver vi å ligge begge to. Så han blir vandt til at faren er med. Så får faren ta sakte men sikkert over.

Back
Topp