Når pappa skal kle på

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Fler som opplever at når pappan skal kle på barna om mårran , at han bare tar det første han får tak i skuffa :D? Noen morsomme eksempel ? Jeg sto opp til i dag at 2 åringen hadde på seg en finsjorte, blå joggebukse og røde sokker . Og baby gul body, lysdgrønn bukse , grønn siklesmekke og røde sokker :knegg:

Jeg lo litt, og da sa han "klær er klær" . Og joda de er jo påkledd, men er ofte litt morsomme kombinasjoner.
Jeg er lagt fra noe jålejente selv (jeans og trøye et min stil :p) men tar alltid noe som passer hverandre fargemessig.
 
Her tar mannen bare noe fra skuffen, men ikke nødvendigvis det første han får tak i til baby. Gjør det gjerne til 3 åringen
 
Haha, her sendte han eldste jenta med minsten sine bukser og omvendt i bhg :hilarious: (ble knebukse på henne og måtte brettes opp på ham :p skal sies at begge var nøytrale joggebukser, den ene betydelig lengre enn den andre :hilarious:)
 
Han er blitt nøye opplært, men kommer noen rare kombinasjoner. Hun har "heldigvis" klær som i stor grad matcher i fargene ;)
 
Ja, syke fargekombinasjoner forekommer, men det er greit nok (selv om jeg liker at det matcher sånn bittelitt) men går liksom ikke når han sender ungen ut fra badet i fullt ullsett og det er 15 grader ute, for det var jo litt kaldt dagen før. :hilarious: Så større problem her at an ikke sjekker hva slags vær det er :p
 
Fler som opplever at når pappan skal kle på barna om mårran , at han bare tar det første han får tak i skuffa :D? Noen morsomme eksempel ? Jeg sto opp til i dag at 2 åringen hadde på seg en finsjorte, blå joggebukse og røde sokker . Og baby gul body, lysdgrønn bukse , grønn siklesmekke og røde sokker :knegg:

Jeg lo litt, og da sa han "klær er klær" . Og joda de er jo påkledd, men er ofte litt morsomme kombinasjoner.
Jeg er lagt fra noe jålejente selv (jeans og trøye et min stil :p) men tar alltid noe som passer hverandre fargemessig.
Joda.. spesielt morsomt når han tok på eldste storebror-genseren jeg sparte til mini sku komme... (Jeg var innlagt pga svangerskapskvalme). Sendte hen i bhg med den genseren samme dagen en annen i bhg sku feire at hen var blitt storebror. :banghead::banghead::banghead: Og toppet med å vaske den fine lysegule genseren i lag med nye mørke kle... :angry4:smiley-angry007:smiley-angry002 Gjett hvor blid jeg var da, kvalm og deprimert...

Edit: men når det kommer til fargekombinasjoner så liker jeg det og synes jo flere farger dess bedre!
 
Fargene er det så med, men han kan likegodt kle på han kortarmet body når det er 5 grader ute, som ullbody i 20 grader..
 
Pappan her er litt opptatt av å matche fargene og kommer på finere kombinasjoner enn meg :) men; han tar gjerne på en kortermet body når det er 8 grader ute.. ikke så nøye på at det skal være praktisk, liksom :banghead:
 
Joda.. spesielt morsomt når han tok på eldste storebror-genseren jeg sparte til mini sku komme... (Jeg var innlagt pga svangerskapskvalme). Sendte hen i bhg med den genseren samme dagen en annen i bhg sku feire at hen var blitt storebror. :banghead::banghead::banghead: Og toppet med å vaske den fine lysegule genseren i lag med nye mørke kle... :angry4:smiley-angry007:smiley-angry002 Gjett hvor blid jeg var da, kvalm og deprimert...

Edit: men når det kommer til fargekombinasjoner så liker jeg det og synes jo flere farger dess bedre!

Ååh den var kjip. Så han ikke at det sto storebror på genseren ?

Jeg har hatt keisersnitt. Med nr 2 fikk jeg helt grusomme smerter etterpå som ingenting beit på. Alt var vondt. Men dagen etter skulle jeg bite tennene sammen å sitte i rullestolen for å få med meg første møtet mellom storebror og lillebror. Et møte jeg hadde sett for meg en million ganger.
Også komme storebror og svigermor. Hun hadde kledd han i en nuppete litt for liten strømpebukse og en barnehagebody med flekker som ikke haddd gått bort .Full av hormoner og smerter ble jeg så lei meg . Kjempet for å holde tårene tilbake. Skapene full av hele og fine klær. Også hadde hun kledd han som om det var en helt vanlig dag:oops:
Nå lenge etterpå kan man jo bare le litt av en så sterk reaksjon om noe så lite som klær. Der viktigste var jo møtet mellom de to. Også er det jo som å beskrive mammmalivet da. Man kan se for seg alt mulig , men er ikke alltid der blir som det "idylliske" bildet man har ;):)
 
Ååh den var kjip. Så han ikke at det sto storebror på genseren ?

Jeg har hatt keisersnitt. Med nr 2 fikk jeg helt grusomme smerter etterpå som ingenting beit på. Alt var vondt. Men dagen etter skulle jeg bite tennene sammen å sitte i rullestolen for å få med meg første møtet mellom storebror og lillebror. Et møte jeg hadde sett for meg en million ganger.
Også komme storebror og svigermor. Hun hadde kledd han i en nuppete litt for liten strømpebukse og en barnehagebody med flekker som ikke haddd gått bort .Full av hormoner og smerter ble jeg så lei meg . Kjempet for å holde tårene tilbake. Skapene full av hele og fine klær. Også hadde hun kledd han som om det var en helt vanlig dag:oops:
Nå lenge etterpå kan man jo bare le litt av en så sterk reaksjon om noe så lite som klær. Der viktigste var jo møtet mellom de to. Også er det jo som å beskrive mammmalivet da. Man kan se for seg alt mulig , men er ikke alltid der blir som det "idylliske" bildet man har ;):)
Å jeg ser det for meg! Hvorfor kan ikke alle andre være tankeleser når jeg er hormonell og full av følelser? For å ikke snakke om smertepåvirket som du var.

Joda, han leste storebror og syntes det var en fin genser....
 
Her ligger alle klærne strategisk til i kommoden, ellers ender det med rare kombinasjoner:p
Jenta bruker kun sett, så da skal det ikke være så alt for vanskelig:D
 
Jeg har kjøpt klær som stort sett matcher med hverandre til barna. I tillegg legger jeg frem dagen i forveien :)
 
Hatt mange rare og litt spesielle kombinasjoner når pappa har kledd på ja :p litt de samme som kommer nå som 6 åringen ofte finner frem selv, det første og beste han finner :p
 
JEG må finne frem klær, eller så blir det ille, VELDIG ille.
 
Litt forskjellig her når pappaen finner klær i skapet
Mer en en gang har jeg stått opp og mini har på seg klærne fra i går som burde vært i skittentøyskurven. Ååå er de skitne?
 
Litt forskjellig her når pappaen finner klær i skapet
Mer en en gang har jeg stått opp og mini har på seg klærne fra i går som burde vært i skittentøyskurven. Ååå er de skitne?
Her også. Jeg må passe på noen ganger før han sender storebror i barnehagen, han ser jo nesten aldri ikke flekker på noe :eek:
 
Når eldste enda gikk i barnehage var det pappan som sto for påkledning og morgenstell 4 av 5 dager i uka. Å de fleste gangene gikk det faktisk greit, men når vi fikk album fra barnehagen når hun var ferdig kunne jeg lett peke ut de dagene han hadde hatt ansvaret :hilarious:

Mer sånn type «tetthalset» t -skjorte under vidhalset genser :p
 
Her laget vi egen «pappa» kurv hvor del legges «pappa vennlige» klær, ikke pga fager men det kar skjedd at klær har blitt satt på feil vei (mannen forsto ikke hva som var bakogfrem) og pga han fikk litt fnatt av de bittesmå knappene som var på enkelte plagg:happy:
 
Etter at mannen sendte en av barna til bhg med (ren) pysj han fant i skapet (fordi han ikke visste at det var pysj) har jeg begynt å legge frem klær dagen før. Ikke klarer han å se forskjell på str heller :p
 
Back
Topp