Når pakket dere opp vogna?

Bkno9893310

Blir kjent med forumet
Åh. Vi har kjøpt ny vogn som står i esken. Gjort en stund nå. Men har så lyst til å pakke den opp å se på den. Har dere gjort det?

100 dager igjen her i dag. Termin 2 oktober.
 
Jeg får den i starten av august vil jeg tro, kommer til å pakke den opp med en gang :p Også evt sette den i boden hvis den tar for mye plass inne i leiligheten :) (Jeg er en av de som må sette fra meg understellet nede og bære baby og bag opp i 4 når den tid kommer :wacky::wacky::wacky:)
 
Jeg har alt pakket den opp :hilarious:
 
Pakket den opp samme dagen den kom :) Måtte se at alt var som det skulle da jeg tenkte på reklamering ville tatt tid.
 
Jeg hadde nok vært utålmodig bare ved å se på esken, så hadde pakket den opp for lenge siden!! :p Vi tar i bruk vogna etter storebror, og den står allerede fram og er i bruk. Trenger bare å bytte fra sportsdel til bag. :)
 
Vår ble pakket opp og satt sammen i butikken av personalet mens vi var der og fikk alt grundig forklart:D fikk trille den med oss til bila:) Dette var for 4 år siden, nå er den i bruk og står i gangen. Må vaskes og bytte til bagdel før baby kommer:)
 
Har ikke tenkt på hvilken vogn jeg skal ha en gang :facepalm:

Holder på med salg av leilighet og overtar nytt hus neste uke, så her er det fullt kjør.

Tipper jeg ikke har tid til å se på babyting før etter ferien :nailbiting:
 
Bestilte vogn i uke 16 sist og pakket den opp med en gang. Denne gangen skal vi bruke samme vogna, så må bare vaske den litt først :D
 
Ville pakket den opp os sjekket at alt er som det skal. Med tanke på reklamasjon og angrerett :)
 
Vår kom « ferdig» så jeg har trillet den fra butikken og ut i bilen:) har den stående på barnerommet! Å jeg er helt forelsket:Heartred
 
Et par dager etter at vi fikk den. For å sjekke at alt var i orden og beundre den :Heartred før vi satt den til lagring:)
 
*sniker*
Var å bestilte vogn i dag og får den på slutten av sommeren.
Butikken jeg kjøpte den i har prosedyre med å pakke opp og montere alt før man får den utlevert, slik at de er sikre på at alle deler er der og alt fungerer som det skal. Gleder meg veldig til å få trillet den ned til bilen.
 
Slo den opp da vi tok den ned fra loftet hos pappa. :happy: Nå står den på pikerommet og venter på ny madrass (synes den som var der var skikkelig tynn). Skal sy trekk på skumgummien sånn at det blir penere og enklere å legge på tisselaken og laken. :happy:

Den vi kjøpte på Finn var litt mer fancy enn den fra det glade 80-tall, så den slo jeg opp dagen etter og øvde meg litt på hva som gjør hva osv :joyful:
 
Back
Topp