Her blir baggen pakket i uke 35
termin er jo +/- tre uker, og mer enn to uker før der håper jeg at jeg slipper. Liker å ha ting i orden, og orker ikke stresse de siste ukene før termin. Så bilsetet blir satt klart, og baggen pakket - så trenger vi ikke tenke mer på det
Jeg pakker en liten bag til å ta med inn på føden, og en større med det vi trenger til resten av oppholdet som blir liggende i bilen til vi trenger den.
I den lille baggen:
-klær til lille for å ha på rett etter fødsel (liker å bruke egne, så har med ett sett i 50 og ett i 56 samt lue og ett teppe)
-ett skift til meg selv; ammebh, singlett, lang cardigan, bukse og to par sokker)
-sokker og tskjorte til far (kan fort bli svett han også når det står på som verst
)
-toalettsaker i reisestørrelse.
-ammeinnlegg.
-drikkeflaske
I den større baggen er det flere skift til store og små (inkludert pysj til mini) mykt toalettpapir, ammeinnlegg i både engangs og ull, slippers til å bruke i dusjen, lange cardigan til meg - må gjemme unna den fine føde-bleie rumpa
kamera, kjeks, diverse ladere er også her. Hentesett ligger i bilstolen som vi henter opp fra bilen før vi skal dra