Når pakker dere bort jula?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Vi skal pakke bort hele jula i løpet av helgen - deilig å få det bort før jobb og skole begynner igjen[:)]

her er det ryddet bort allerede[8D]
håper neste jul bringer med seg mer stemning!

godt nyttår alle jentuttene

skal ta min i løpet av uka[:D]

rydda bort 01.01. pga plassmangel :P Ellers bruker det å stå til 13. januar :)

her skal det bort i løpet av helga ja! [:D]

jeg skal la jula vere lit til. var borte i jula så jeg vil ha den lit till. men den skla pakes ned rundt 15 januar. da har jeg fåt løning. så da skal jeg kjøpe ortlig eske å lege jule pynten i. og så vil jeg så gjerne ha nye gardiner også. så 15 januar er jula slut her :D

her har det blitt gjort idag, trengte uansett en stor oppryddning etter mange late dager så da var det like greit å rydde bort jula i samme slengen.
Juletreet er det eneste som står igjen, tar det til uka... [:)]

Ryddet bort alt i dag [:)] Godt å vær ferdig me jula når hverdagen begynner på igjen på mandag.

blir nok i morra, å gleder meg!!!!![:)]
blir så fullt å vanskelig å holde det ryddig[:)]

Jeg blir ti år igjen hver jul, og benker meg ned foran tv hver morgen for å se Julemorgen. Og da jeg i dag satt og sang med på årets siste julemorgensang begynte jeg nesten å gråte......[:(] Blir så veldig melankolsk hver gang jula tar slutt. Kan nesten ikke vente til neste jul.... Så jeg er absolutt ikke ferdig kjenner jeg. Har mer plass til både gløgg, kaker, kongerøkelse og juletre[:)] Neste helg skal jeg begynne å tenke på det.....

Jeg pakket aldri OPP jula, i år heller...

Men jeg har noe adventspynt (stjerne og staker og sånn, pluss en stall/julekrybbe) som nok forsvinner neste helg eller i løpet av uken.

Tradisjonelt pakker man vel vekk julen 13. eller 20. dag jul, jeg pleier ta det helgen mellom de dagene. Sånn bortsett fra at jeg altså ikke har pyntet til jul på flere år. Det er noe med det.l.. i år reiste vi vekk 18. desember om morgenen, og kom hjem rundt leggetid i går. Da gidder jeg liksom ikke pynte til jul. Men neste jul, i år, da skal vi det. Jeg vil. Selv om jeg nok må pynte til jul i midten av desember for å få glede av pynten i det hele tatt. Så minn meg på det rundt 10-15 desember 2010, at jeg SKAL pynte til jul. For guttungen sin skyld. Og min egen.

Julekortene får forøvrig somregle henge til lenge etter vi har bladd om til februar, vi finner jo halvparten av dem i postkassa når vi kommer hjem fra juleferie, jeg må da få ha dem opphengt litt før de skal bort....

tatt all julepynt idag :) deilig.. skal vaske ned leiligheten imorgen tenkte jeg..:)[:D]

Back
Topp