Når på døgnet testet du positivt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Tok du test hjemme eller hos legen?
Hvor langt var du på vei?

På morgenen. 3 dager etter forventet mens. Har 28 dagers syklus, og den kan man stille klokka etter..

Jeg tok testen hjemme en mandags ettermiddag. Hadde veldig sterk mistanke på søndagen og da var det jo ikke mulig å skaffe test. Da var jeg 4 uker på vei!

Testet negativt ved forventet mens, men visste jeg var gravid og testet positivt en drøy uke senere på morningen før jeg skulle på heldagsarrangement meg jobben der det var alkohol involvert :p

Testet positivt mandags formiddag etter å ha våkna fra nattevakt (så det skulle bli mest mulig likt morgenurin). Har også klokkestabil syklus og da mensen ikke kom som forventet mandag morgen kl 07, og jeg hadde flydd på do og tissa hele natta så skjønte jeg tegninga..

Morgenen-ish. Tror klokka var rundt 4 på morran/natta. Kom nettopp hjem fra en togtur til Trondheim, der jeg hadde besøkt gynekolog for å få en second opinion ang meg, siden det ikke klaffa [emoji23]
Typisk. Var 11 dpo.

Tok en rutinemessig test på morgenen dagen før mensen skulle komme, grunnet planlagt alkoholinntak neste dag.... vel- slutt på alkohol og snus veldig brått [emoji28]

Last edited:
På morgonen den dagen eg forventa mens. :)

En onsdag kveld i november, etter å ha følt at noe var annerledes, gikk jeg ut i regnet og på apoteket for å kjøpe test. Snek den med meg hjem og på do, og tok den i skjul for samboeren som satt opptatt foran pc-en. (i tilfelle det skulle vise seg at jeg bare var paranoid)

Vel...testen var positiv... og jeg gikk og lagde meg en kopp te... satt i stuen i en times tid før sambo kom ut og skjønte noe var på gang :)

Når det skal være sagt så var det både gledelig og ventet.. men ingen av oss hadde trodd det skulle skje så fort etter ppilleslutt:)

Tok flere tester rundt forventet menstruasjon, men alle var negativ. Hadde veldig uregelmessig syklus, så jeg slo meg til ro med at jeg ikke var gravid og at jeg bare var forsinket. En uke senere tok jeg en test om morgenen for sikkerhetsskyld. Jeg dusjet min sønn som gren og var særdeles misfornøyd og så kikket jeg så vidt på testen der "gravid" lyste mot meg. Løp inn og vekket mannen i ekstase :):)

Husker ikke når i forhold til forventet mens, men tok en test midt på dagen. Mest fordi jeg drev og ryddet og fant en test fra forrige gang (testet maaaaaaange ganger før første kom). Ble overrasket, men samtidig forklarte det hvorfor jeg hadde vært så innmari trøtt :happy:

Testet på morgenen, og senere hos legen for å være helt sikker :p Tok litt tid før jeg fortalte det til BF da han ikke var her i landet lengre og jeg var litt usikker på hvordan samtalen kom til å gå og hvordan jeg skulle formulere meg :confused: Alt gikk heldigvis veldig fint og vi gleder oss veldig over mini :Heartblue:)

Testet først på ferie 10 dpo, den ble negativ. testet igjen når jeg kom hjem 13 dpo og da var den svaaakt positiv! Hoppet inn i senga til typen med testen for å dobbelsjekke at jeg ikke så syner :D begge testene ble tatt på morgenen :)

Testet positivt på morgenen i slutten av uke 9:) Det krysset kom så fort at det var virkelig ikke tvil, hehe

Testet på morgenen med billigstrimmel noen dager før testdag fra klinikken (ivf) og fikk en svak strek, testet med cb digital på morgenen på testdagen og fikk gravid 1-2

Back
Topp