Når på døgnet testa du positivt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
..og kor langt var du på veg når du fekk positiv test?

Formiddag første gang, 10-12 dpo (antageligvis 11). Har ellers testa positivt fra morgen til kveld siden. Kan da ikke bare ta EN test? :p

Har sterkest tester på ettermiddag/kveld. Morgenurin er ikke særlig tess her til tidligtesting.

Ettermiddag, ca 17:00. Dagen før jeg skulle hatt mensen :)

svak positiv 12 dpo på ettermiddagsurin og morgenen dagen etter viste digital test gravid 2-3 uker :)

Jeg testa i dag klokken 10, for da hadde jeg kommmet meg til apoteket for å kjøpe test ;) I følge mine apper så har jeg termin rundt 30-31. desember, men gikk maks overtid med førstemann, så regner med å flytte inn på januarforumet når aktiviteten tar seg opp og hvis dette går bra da...

Så en svaaaak strek på wondfo strips på kvelden 9 dpo. Dagen etter var den litt tydeligere på kvelden (10 dpo). 11 dpo var det uten tvil rosa strek.

Midt på natta (kl 05) på legevakta. Da var jeg 4+2 (har ingen anelse om hva det betyr i DPO-verdenen). Også positiv kl 10 samme dag.

Testet positivt 11 dpo på morgenurin :) ut i fra hvor tydelig testene var da kunne jeg nok fått utslag på test dagen før også :hilarious:
Fikk positiv digital 1-2 13 dpo og i dag kom 3+ på den digitale, er 5+1 i dag.

Back
Topp