Når på døgnet startet fødselen din?

Spiri

Flørter med forumet
Startet den med vannavgang eller rier? Hadde du gjort noe spesielt tidligere den dagen?
 
Nr 1 startet på kvelden med rier. Spiste middag på Peppes

Nr 2 starter midt på natta med vannavgang.
 
Hadde sett Mamma Mia 2 på kino og når jeg Kom hjem verket jeg i ryggen. Fikk ikke sovnet før kl 03 pga smertene. Tenkte ikke over at dette var begynnende rier da jeg hadde Hatt mye vondt i ryggen og kun var gravid i uke 31. Morgenen kl 06 våknet jeg av at vannet gikk, og kl 23 på kvelden ble lillegutt født i uke 31+5 .
 
Vannet gikk brått kl. 21 under serietitting 00:05 var baby ute
 
Mye rier i dagene før fødsel uten at noe skjedde.
Vannet gikk plutselig 00.45 og baby var født 10.00

Med første ble jeg igangsatt på max overtid , ingen tegn til fødsel der.
 
Tidlig på morgenen startet riene.

Dagen før hadde vi levert fødebaggen(e) til mamma som skulle kjøre ut etter oss når fødselen startet så da var alt klart. Min mor var sikker på at det eneste som manglet var at alt var på plass og klart, så da gjorde vi det. Jeg hadde også gitt opp at hun skulle komme før tiden. Hadde hatt et håp hver dag om at hun skulle komme, men så skjedde det aldri og når jeg først hadde gitt opp den tanken kom hun. Vet ikke om dette bare var tilfeldig. Hadde også myyye sex i ukene før fødsel i håp om å modnes raskere.
 
På natta, med vannavgang begge gangene :)
 
De tre første startet på natt med rier. Barna er alle født tidlig morgen.

Fjerde fødsel startet med rier på ettermiddag, barnet ble født tidlig kveld.

Femte fødsel startet med rier etter stripping på sykehuset tidlig kveld. Barnet var ute etter to timer.

Sjette fødsel ble satt i gang, fikk satt inn ballong i tolvtiden, og fikk gode rier veldig fort. Gutten kom fem timer etterpå.
 
Første var jeg tilfeldigvis på sykehuset når vannet gikk på natten , var innom for å hente bf som jobbet der :facepalm: 2.5 time etterpå var hun født :)

Andremann fikk jeg beskjed om å komme inn hvis jeg fikk kynner etter stripping på dagen 9 dager på overtid da første fødsel gikk så raskt. Dro inn med noen kynnere men ikke rier , var ikke det minste vondt, men ble allikevel lagt inn. Startet med vannavgang på natten der også , og en time etterpå var han ute :hilarious:

Så spent med tredjemann som kommer om noen mnd :happy:
 
På natta med begge :) Gjorde ikke noe annet enn å ha sex dagen før. Første startet med delvis vannavgang med påfølgende rier. Andre startet med rier :)
 
Med nr 1 og 2 våknet jeg rundt kl 3 med rier, tok over ett døgn fra jeg våknet til de var ute.

Med nr 3 startet riene i 21-tiden på kvelden, hun ble født 03.33 :)

Hadde sex noen timer før riene startet med alle 3, men jeg var også over termin (på termin dato med nr 2)
 
Hadde vannavgang midt på dagen, og dette var da dagen etter termin. Ble satt i gang neste kveld med drypp fordi det ikke ble noe rieaktivitet. Morgenen etter var han født.
 
Ca Kl 00:00
Ca Kl 04:00
Ca Kl 20:00
Ca Kl 01:00
Ca Kl 04:00
 
Våkna kl 01 av rier begge gangene
 
Vannet gikk på ettermiddagen. Fikk rier morgenen etter.
 
Startet rundt kl 10:00 med første og rundt 04:00 med nr 2 :)
 
Back
Topp