Når på døgnet startet fødselen deres sist?

Mozzarella

Elsker forumet
Lurer på (dere som har barn fra før), når startet fødselen? :)

Min startet med rier. Våknet 07:10 en morgen midt i en rie! Tok litt tid før jeg fikk summet meg å skjønte hva som skjedde. Jeg var 3 dager på overtid :)
 
Begynte med rier tidlig om morgenen begge gangene :)
 
Med første gikk vannet kl 06 i forbindelse med at jeg måtte på do! Det var vel ca 10 dager før termin.

Med andre startet det med rier(som i etterkant viste seg å være maserier) midt på natta. Kom tett og var sykt vonde:) Da var jeg i uke 36+2
 
Vannet gikk mellom 23 og midnatt. Hadde gått siden morgenen med kynnere.
 
Rier kl 12 på dagen :) tre dager på overtid :)
 
Jeg kjent de første riene under lørdagsfrokosten i 9tiden, men skjønte ikke hva det var før rundt 12 kanskje. Jeg hadde ikke vonde rier i latensfasen, så jeg bare dura på som vanlig, hehe... Dagen etter termin dette da.
 
Murringer og smårier hele dagen. Måtte stå opp i 23 tiden da ble riene brått smertefulle og dro på sykehuset 1 time etter.
 
På morgenen halv 6 startet den med rier, vannet ble tatt på sykehuset :)
Dette var dagen etter termin
 
Med storebror gikk vannet akkurat i det jeg skulle sette meg ned og se mord&mysterier på tv2. Da var klokken 2135 :D
Det gikk tre dager før han ble født.

Med lillesøster gikk vannet ca rundt kl 0900. Og hun var ute kl 1258 KS.
 
Fredags ettermiddag/kveld... Forstod ikke hva som var pågang før lørdags morgen etter en natt med intense menssmerter og mange dusjer...
 
Ca 21 tiden fikk jeg første rie. Kl 21 to døgn senere ble jeg lagt inn med 3 cm. Så tok de vannet etterhvert og da var det ordentlig i gang. Kom rundt 4 på morgenen :)
 
Kl 10 i forbindelse med dobesøk gikk vannet. 16 dager før :) rier startet 13.30 og 16.30 var hun ute :)
 
Ble igangsatt 12 dager over.
Tok pille kl 14, dro på sykehuset kl 16, tok vannet kl 18, pressrien starter kl 20, født 2045.
 
Vannet gikk 18:45 og han var ute 00:46 :) også fire dager med rier før det igjen hehe... Modningsakupunkttur gjorde susen :)
 
Med 1. Gikk slimproppen som var litt blodtilblandet på morgenen rudt kl 09.00.hyppige kynnere og mensmurringer etter det. Første riene kom på ettermiddagen 15
00.

Nr 2: rier som startet på ettermiddagen.

Nr 3: ble strippet på morgenen. Rier startet på ettermiddagen☺
 
Den startet ca 00.15 med at jeg følte som om noen dro ut en propp. Kl 00.30 hadde jeg første rie. Kl 02.45 gikk vannet og kl 03.13 samme natt var han ute:)
 
Back
Topp