når og hvordan??

x1x1 april mamma

Flørter med forumet
når og hvordan sovner barna deres på kvelden???

her legg han seg i 7 tia, og må ha melk rett før han sovner,får han til og rape,legg han i senga og stryk han på ryggen og synger så etter en liten stund søv han:) men våkner mange ganger etter at han her sovna, men sovner fort igjen :)

Hun sovner til flaska[:)]

dumt når hun blir eldre, men men.

hvis hun ikke sovner til flaska så må hun få saft eller vann hvis hun skal sovne.

skal ikke sovne av seg selv[&:]

Oliver legger seg rundt 19 og sovner stort sett av seg selv, men noen ganger synger vi og stryker han litt på kinnet[:)] Sovner aldri til pupp eller flaske på kvelden. Det sluttet vi med når han var 2 mnd ca. Gikk overraskende bra!

ORIGINAL: •Kine•™

han legger seg 18.30 og sovner med engang nesten..
ligger å prater litt med seg selv,så sovner han..[:D]

sånn er det her og, men jeg synger 2 natta-sanger til henne hver kveld før jeg går ut av rommet da.. kosestund..[:)]

Her er det mellom 20.00-21.00. (den siste uken)[:)]
Før var det i 23 tiden[&:].

Legger seg rundt 20.00. Da er det grøt og melk også inn i sengen. Sovner som regel med en gang, men det er og de dagene hun ligger og maser en god stund før hun sovner

Legger henne halv syv/syv... sovner som regel etter litt prat og kos med seg selv :)   Har de siste kveldene sytret litt når hun har sett sengen,men i dag var det greit igjen!  Får en flaske melk før jeg legger henne!

Min får grøt i 6 tiden, legger seg 18.30-19.00 vill ikke ha noe melk før han legger seg.... Vill helst ikke sove så han hyler noen så vi må springe inn og putte inn sutten. Så vokner han igjen rundt 11 tiden, som regel bare og putte inn sutten, så igjen i 1 tiden, da vil han ha melk. så noenganger til i løpet av natta, å 5.30 da vil han opp!! [&:]  Meeeen nå får han tenner da så det har vell litt av skylda.....[:)]

Sovner når jeg legger henne ned. Det er i 1800-1830 tiden.

Aleksander legger seg rundt kl 8[:)]
Da er det bare å legge han i sengen. Så ligger han der og prater litt med seg selv før han sovner. Er han veldig trøtt, sovner han med en gang.[:D]

Hun legger seg i 8 halv ni tiden, etter å ha fått grøt og pusset tennene. Griner, Sutrer eller babler litt før hun sovner. Våkner fortsatt et par ganger om natten men får ikke pupp før etter kl. 6 om morgenen. Men tror hun våkner om natten nå fordi det er flere tenner på gang.

De som legger seg i 19.00 tiden, våkner de om natta? Når våkner de om morgenen?[:)]

ORIGINAL: MammaSandra

De som legger seg i 19.00 tiden, våkner de om natta? Når våkner de om morgenen?[:)]

Hos oss er det enten morgen klokken syv igjen eller så våkner hun å prater litt med seg selv klokken seks ([:'(]), sovner etter en stund da og sover til åtte! 

ORIGINAL: tipp

Legger seg rundt 20.00. Da er det grøt og melk også inn i sengen. Sovner som regel med en gang, men det er og de dagene hun ligger og maser en god stund før hun sovner

Samme her... Noen dager må han sovne til puppen da,men ikke ofte..

Elias legger seg mellom 19 og 20 og sover til 07.30-09.00
våkner skjelden om natta...[:D]

Mat kl 18, stell og vask. legger seg mellom 18.30 og 19.30. Legges ned i senga, får smokken og kosen, sier natta og går ut av rommet. Han prater med seg selv i et kvarters tid. Så blir det stilt. Sover til mellom 2-4. da vil han ha litt melk. (tørstemelk bare) Gir melk og når han merker flaska er tom, snur han hodet og sover videre.

Står opp mellom 6 og halv 8

Back
Topp