Når og hvordan vil dere fortelle nyheten?

Vi skal prøve å holde d til uke 13 for da har jeg tidlig UL,så kansje man kan gjøre noe med bilde..og da vet man hvertfall om alt står bra til :)

Jeg har en plan,hvertfall til mammaen min:)
Jeg har en vinflaske hjemme som bare har stått,kjøpte den i jula og den er ikke blitt drukket..
Jeg tenkte å lage en ny etikett og skrive på rim at jeg ikke kan drikke denne for hun skal bli bestemor på et vis ;)

Til svigermor tror jeg vi kjøper en type kopp med bestemor på ,og noe te ved siden av kanskje..

Litt usikker der!

Veldig gøy å høre deres ideer og kanskje vi kan få litt inspirasjon fra hverandre:)

Min mor vet det allerede men skal i familiebesøk på begge sider morsdag helgen. Så blir nok fortalt med en blomsterbukett med ul bilde oppi :)

Vi er i USA i min uke 12, så vi skal ta oss en helg i Trondheim etter vi har kommet hjem og gi alle "reisegaver". Egentlig er det bodyer med en personlig tekst til alle, f.eks. "Æ digge onkel xxx". Håper det blir godt mottatt! ;)

I forhold til Facebook så tenkte vi legge ut videosnutt at vi forteller guttungen at han skal bli storebror (spørs hvordan videoen blir). Har også tenkt på et bilde av guttungen med en Storebror-genser eller lignende uten å skrive noe (se om noen skriver noe) ;) Er egentlig ikke så kreativ på den fronten, men noe må vi vel gjøre.

Også tenkt på å ta bilde av skoene våre med et ekstra par (men den er litt oppbrukt?).

I forhold til når, så blir det etter tidlig ultralyd en gang etter uke 12.

Jeg har tenkt å lage en mini-quiz på kahoot.it til mine nærmeste, som jeg legger frem når vi alle er samlet, der siste spm skal være noe slikt: Når i september kommer neste familiemedlem?

For så å se hvem som faktisk forstår den:laughing002

Ett vennepar annonserte nylig på facebook at det var en liten til på tur. Der var det to små binders (for de to guttene de har), to store binders og en bitteliten binders inni den store :) Ganske søtt, men selv hadde jeg nok ikke kommet på det.

Her har jeg tenkt å gjøre noe skikkelig ut av det, men er ikke helt sikker på hvordan enda. Her i huset er det jo lastebiler som gjelder, så spørs om jeg må få noen til å lage miniatyr-tresko som jeg kan sette i stigtrinnet på lastebilen eller noe :laughing5

Facebook er jeg usikker, lurte på sko eller bilde av kattene våre med teksten "dad and mom are getting me a human" og " due in september <3 "
Om mannen blir med på det da
Eller bare bilde av ul og tagge far, besteforeldre og våre søsken

Tror det blir noe kreativt med bilde men hvordan det vet jeg ikke enda :)

Når 6-åringen har fått vite at han skal bli storebror igjen, så fikser vel han infoen videre til alle andre, tipper jeg..... ;)

Back
Topp