Når og hvordan røpe nyheten?

<3 LykkeLiten <3

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Når og hvordan tenker dere å røpe nyheten? Vi ønsker å vente til uke 12 i allefall, men om jeg blir like kvalm og uggen som forrie gang, så må vel familien få vite det før! [emoji13]

Vurderer å bestille en av disse t-skjortene fra eBay til den kommende storesøster [emoji6] Men hvilken? [emoji166]

PhotoGrid_1529062612515.jpg

Har også lyst til å bestille tilsvarende til kommende storebror her. Ønsker helst norsk tekst, men da var det jo litt begrensa med design så klart... Familien får nok vite det ca uke 10, for da skal vi feire 30 årsdagen min, og da kommer de nok til å stusse på at jeg ikke nipper litt til sprudlevannet i alle fall.

:Heartpink:HeartpinkJeg er superdårlig! Så her har min mor, svigerfar og svigersøster pluss sjefen til meg og samboer fått vite det da vi trenger hjelp mtp lillemor som er hjemme enda da ikke bhg plass før august! Resten tenkte vi å vente til uke 12 :) vi har bestilt t-skjorte hvor det står «jeg skal bli storesøster» !! Gleder meg til den skal på <3

Har også lyst til å bestille tilsvarende til kommende storebror her. Ønsker helst norsk tekst, men da var det jo litt begrensa med design så klart... Familien får nok vite det ca uke 10, for da skal vi feire 30 årsdagen min, og da kommer de nok til å stusse på at jeg ikke nipper litt til sprudlevannet i alle fall.
Fin overraskelse de får i 30-årsdagen din da [emoji7]

[emoji813]pink[emoji813]pinkJeg er superdårlig! Så her har min mor, svigerfar og svigersøster pluss sjefen til meg og samboer fått vite det da vi trenger hjelp mtp lillemor som er hjemme enda da ikke bhg plass før august! Resten tenkte vi å vente til uke 12 :) vi har bestilt t-skjorte hvor det står «jeg skal bli storesøster» !! Gleder meg til den skal på <3
Vanskelig å holde det hemmelig for de nærmeste når man blir så dårlig ja [emoji85] Hvor kjøpte du fra? [emoji7]

Fin overraskelse de får i 30-årsdagen din da [emoji7]
Jaa, hadde vært kult om jeg klarte å holde det skjult fram til da :) Vi får se, skal på besøk der om et par uker, og jeg var riiiimelig kvalm på samme tid med nr én, så får se hvordan det går :P

Noen kollegaer har vært så nysgjerrige at de allerede har fått indirekte vite det. For familien har jeg lyst til å holde det skjult så lenge som mulig, gjerne til magen begynner å synes, sånn at de er nødt til å spørre meg[emoji1] men jeg kommer aldri til å holde meg så lenge. Hvis ikke, vil jeg at det skal komme litt tilfeldig ut i en setning..

Kommer til å si det ca i uke 7 pga skal feriere sammen med familien og orker ikke "stresse" med å skjule det. Har vært ekstremt dårlig de forrige svangerskapene. Og i tillegg vil pappa reagere om jeg ikke drikker øl eller vin [emoji28] da vil jeg heller kose meg med en claustaler uten å måtte finne på unnskyldninger, om formen tillater det da [emoji4]

Noen kollegaer har vært så nysgjerrige at de allerede har fått indirekte vite det. For familien har jeg lyst til å holde det skjult så lenge som mulig, gjerne til magen begynner å synes, sånn at de er nødt til å spørre meg[emoji1] men jeg kommer aldri til å holde meg så lenge. Hvis ikke, vil jeg at det skal komme litt tilfeldig ut i en setning..
Haha [emoji1] [emoji108] [emoji108]

Kommer til å si det ca i uke 7 pga skal feriere sammen med familien og orker ikke "stresse" med å skjule det. Har vært ekstremt dårlig de forrige svangerskapene. Og i tillegg vil pappa reagere om jeg ikke drikker øl eller vin [emoji28] da vil jeg heller kose meg med en claustaler uten å måtte finne på unnskyldninger, om formen tillater det da [emoji4]
Samme her - tror de har mistanke allerede, da jeg ikke ville ha øl/vin til middagen forrie helg [emoji28]

Jeg har vært på besøk hos foreldrene mine (og to søsken) i 4 dager denne uka. Jeg sover 10-12 timer hver natt, har elendig matlyst og er skikkelig svimmel og kvalm. Er ganske sikker på at de mistenker at jeg er gravid, men de vet at vi har prøvd lenge, så de spør ikke. Vi har nok alle på stille vis blitt enige om å late som at jeg har fått en mild omgangssyke eller noe sånt [emoji4]

Vi planlegger å besøke dem i uke 12 til bursdagen til pappa. Bursdagsgaven blir et par babysokker med et kort der det står noe slikt: "Hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på disse til jeg kommer i februar?" Jeg har stjålet idéen fra et annet forum [emoji56] Det blir første barnebarn, og de har gledet seg lenge [emoji1] Vi tenker å gjøre det samme til svigermor, som vi skal besøke uka før.

Jeg og kona tenker å vente til ca uke 12 med å fortelle det til familien. Vi har kjøpt inn krus med "Verdens beste bestemor" etc på som mine foreldre og hennes foreldre skal få. Blir nok t-skjorter med tøff skrift på til de kommende onkler og tanter :)

Back
Topp