Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er superdårlig! Så her har min mor, svigerfar og svigersøster pluss sjefen til meg og samboer fått vite det da vi trenger hjelp mtp lillemor som er hjemme enda da ikke bhg plass før august! Resten tenkte vi å vente til uke 12 Fin overraskelse de får i 30-årsdagen din da [emoji7]Har også lyst til å bestille tilsvarende til kommende storebror her. Ønsker helst norsk tekst, men da var det jo litt begrensa med design så klart... Familien får nok vite det ca uke 10, for da skal vi feire 30 årsdagen min, og da kommer de nok til å stusse på at jeg ikke nipper litt til sprudlevannet i alle fall.
Vanskelig å holde det hemmelig for de nærmeste når man blir så dårlig ja [emoji85] Hvor kjøpte du fra? [emoji7][emoji813]pink[emoji813]pinkJeg er superdårlig! Så her har min mor, svigerfar og svigersøster pluss sjefen til meg og samboer fått vite det da vi trenger hjelp mtp lillemor som er hjemme enda da ikke bhg plass før august! Resten tenkte vi å vente til uke 12vi har bestilt t-skjorte hvor det står «jeg skal bli storesøster» !! Gleder meg til den skal på <3
Jaa, hadde vært kult om jeg klarte å holde det skjult fram til daFin overraskelse de får i 30-årsdagen din da [emoji7]
[emoji28] [emoji120]Jaa, hadde vært kult om jeg klarte å holde det skjult fram til daVi får se, skal på besøk der om et par uker, og jeg var riiiimelig kvalm på samme tid med nr én, så får se hvordan det går
![]()
Haha [emoji1] [emoji108] [emoji108]Noen kollegaer har vært så nysgjerrige at de allerede har fått indirekte vite det. For familien har jeg lyst til å holde det skjult så lenge som mulig, gjerne til magen begynner å synes, sånn at de er nødt til å spørre meg[emoji1] men jeg kommer aldri til å holde meg så lenge. Hvis ikke, vil jeg at det skal komme litt tilfeldig ut i en setning..
Samme her - tror de har mistanke allerede, da jeg ikke ville ha øl/vin til middagen forrie helg [emoji28]Kommer til å si det ca i uke 7 pga skal feriere sammen med familien og orker ikke "stresse" med å skjule det. Har vært ekstremt dårlig de forrige svangerskapene. Og i tillegg vil pappa reagere om jeg ikke drikker øl eller vin [emoji28] da vil jeg heller kose meg med en claustaler uten å måtte finne på unnskyldninger, om formen tillater det da [emoji4]
Haha kjenner til den [emoji28]Samme her - tror de har mistanke allerede, da jeg ikke ville ha øl/vin til middagen forrie helg [emoji28]
Ja huff!! SpreadshirtVanskelig å holde det hemmelig for de nærmeste når man blir så dårlig ja [emoji85] Hvor kjøpte du fra? [emoji7]