Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ved naturlig fødsel tror jeg at jeg kommer til å gå et par dager over og få ei jente på over 4 kilo..
Ved planlagt keisersnitt blir hun sikkert tatt ca to uker før termin, og da gjetter jeg på at hun er 3800 gram..
Jeg hadde hastekeisersnitt sist, så terskelen for å få keisersnitt ved eget ønske er veldig lav nå.. Tror nok ungen er rimelig stor ettersom både jeg og bf var det, og magen ligger 5-6 uker foran sf-målet til storesøster som var 3340 g 6 dager over termin.. Og når jeg da er plaget med bekkenet er jeg redd for at å føde et stort barn naturlig kan gjøre sånn at bekkenet mitt aldri blir helt bra igjen, og den risikoen vil jeg ikke ta, selv om jeg lengter veldig etter å få oppleve en naturlig fødsel.. Følte meg mislykket som mor sist fordi jeg ikke hadde født barnet mitt..
Ja, men sist var jeg så veldig forberedt på at jeg skulle føde naturlig.. Hoppet glatt over det kapitlet i fødeboken som omhandlet keisersnitt, for det skulle jo ikke jeg ha..Ok, da forstår jeg. Du må jo abselutt ikke føle deg mislykket selvom det ender i KS denne gangen og, noen ganger må man tenke på psyke og helse og. Og det viktigste er jo at babyen kommer frisk og rask ut
Hihi Var faktisk ingen andre der da jeg lå der, og etter fire timer fikk de komme opp og satt der helt til det var klart for meg å bli trillet ned, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke kunne komme før.. Jeg lå bare og gråt og gråt og savnet henne noe helt intenst husker jeg..Du får nok en mye bedre opplevelse denne gangen om det blir KS, grunnen til a du ikke får ha babyen på oppvåkning er kanskje at det og ligger andre der som ligger der etter operasjoener? Vet ikke jeg, husker iallefall en venneinne av meg lå på oppvåkningen sammen en fyr som hadde blitt slått ned på en DDE konsert hehe