Når og for hvem har hodet festet seg?

Var på kontroll i dag, og hodet har festet seg :-D Er 37+5!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Han har hatt hode ned og på plass lenge, men har ikke festet seg... Er førdtegangs... Har dette så stor betydning ? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei.. Etter det festet seg ble doturene hyppigere og nedpress økte masse... så egentlig var alt mer behagelig når det ikke var festet;-) For mange fester det seg ikke i hele tatt:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Okay :)
Pm det blir enda oftere enn det der er om det fester seg, så kan det bare være sånn :p Synes jeg springer alt for ofte på do for nesten ingenting :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 41+4, altså en dag forbi termin.. Her har ikke hodet festet seg. Det tror jeg ikke at det kommer til å gjøre, heller. Jordmor sa at det fester seg nok når vannet går :p Han har ligget med hodet ned lenge, da :)
 
Hode har ikke festet seg her heller, er 38+ 4


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er 41+4, altså en dag forbi termin.. Her har ikke hodet festet seg. Det tror jeg ikke at det kommer til å gjøre, heller. Jordmor sa at det fester seg nok når vannet går :p Han har ligget med hodet ned lenge, da :)
40+4 mener du vel om du er en dag over termin?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her var hodet festet på kontroll i uke 36. Det forklarte endringen i de nattlige doturene, som ble myyyye hyppigere da! :p
 
Back
Topp