Når og for hvem har hodet festet seg?

I dag fikk jeg bekreftet at hodet har festet seg! Dette forventet jeg siden jeg har hatt mye vondt og nedpress så det holder... I tillegg har dobesøkene mer enn doblet seg! Kynnere er sterkere og jeg ser ikke frem til tiden frem til termin. Må bare ligge, sitte og roe ned på den mest/best behaglige måten.. 37+1 i dag. Noen andre og når skjedde det med dere?
 
Var på kontroll i dag, ligger med hode ned, men er nok ikke festet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ikke her... :( uke 36 og setet var ned på fredag.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Koffert; ingen vondter? AnnMari; da får vell du tettere oppfølging fremover?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hodet festet nå! :) er 36+6.
Ligger så langt ned han kan komme, og den livmorhalsen har visst begynt å minske :p wohoo! Sliter med bekkenløsning foran, men er fortsatt veldig mobil, sålenge jeg får gått meg inn litt :)


venter prins i august <3
 
Ikke festet, eller hode nede i bekken ennå . Uke 36+1


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja. Skal til ultralyd for å sjekke leie og trivsel på sykehuset neste onsdag. Uke 37. Deretter diskuteres det hva som skal gjøres. Ks, setefødsel eller vending.. Men det er mye store bevegelser om dagen så tror h*n snur seg jeg.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hodet ned og festa 35+4 :)


Sent from my iPhone
 
Er idag 38+5, hodet har hele tiden vært nede, jordmor sa at det ikke var helt festet. Vet ikke hva det betyr... Har ny time torsdag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal til fast legen nå på fredag men sist jeg var hos henne så var den ikke festet men var nede ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hodet ned lenge men først nå i uke 38 fått bekrefta at det er festa. Men ny jordmor nå da, så kanskje de bare vurderer ulikt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg fikk bekrefta hodet festa i uke 36, fødselen starta 37+1


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hodet var festet i uke 30 , er i uke 36+4 nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hodet festet seg i uke 31. Merket ikke noe særlig til det :)
 
Hode godt ned i bekkenet, men ikke festet sist jeg var hos jordmor 35+5. Er nå 36+6 og skal ikke til lege igjen før jeg er 38+2. Håper det er festet da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han har ligget med hodet ned og godt nedi bekkenet veldig lenge, men fikk bekreftet at hodet var ganske godt festet 37+3.
 
Back
Topp