Når nyheten ikke er velkommen i familien...

Vært på ul i dag?:)


♡02.03.2015♡

Ja, den hadde vokst kun noen få mm... så det var ikke nok til at han trodde dette ville gå bra.. så jeg får tabletter neste uke.. :/
Plommesekken var stor og tydelig, og klumpen var blitt større.. men det er visst ikke håp..
Prøver å finne ut hvordan jeg kan slette konto/innlegg ...
Tidligere innlegg på annen babyverdenkonto ligger enda åpent etter jeg slettet profilen min :/
Synes det er kjipt at det ikke er mulig å slette spor her :/
 
Ja, den hadde vokst kun noen få mm... så det var ikke nok til at han trodde dette ville gå bra.. så jeg får tabletter neste uke.. :/
Plommesekken var stor og tydelig, og klumpen var blitt større.. men det er visst ikke håp..
Prøver å finne ut hvordan jeg kan slette konto/innlegg ...
Tidligere innlegg på annen babyverdenkonto ligger enda åpent etter jeg slettet profilen min :/
Synes det er kjipt at det ikke er mulig å slette spor her :/

Hvorfor er det ikke håp når det er voks på en uke, skjønner ikke.

Redigere skal gå ann - det vet jeg blir gjort. Bruker bare app - må nok på pc da:)


♡02.03.2015♡
 
Hvorfor er det ikke håp når det er voks på en uke, skjønner ikke.

Redigere skal gå ann - det vet jeg blir gjort. Bruker bare app - må nok på pc da:)


♡02.03.2015♡
Er på pc , men det går ikke ://
Ser ingen redigeringsknapp !

Nei si det, men abortpiller får jeg mandag om han ikke ser mer vekst enn denne gangen ://
Men han sa jeg kommer til å blø det ut før den tid...
Samme sa han sist uke, og jeg blødde IKKE !!
 
Er på pc , men det går ikke ://
Ser ingen redigeringsknapp !

Nei si det, men abortpiller får jeg mandag om han ikke ser mer vekst enn denne gangen ://
Men han sa jeg kommer til å blø det ut før den tid...
Samme sa han sist uke, og jeg blødde IKKE !!

Synes det høres merklig ut. Tror jeg hadde snakket med legen min før jeg tok noen piller. Bedt om å få komme på sykehuset.


♡02.03.2015♡
 
Jeg nekta å ta de i dag... fikk ny ul til neste uke og tok hcg prøver..synes det er kjipt å gå å vente..
 
Hadde nektet jeg også. Krysser alt jeg har for deg! :)


♡02.03.2015♡

Håper iallefall jeg får hjelp til å redigere innleggene... :) For jeg forlater forumet og har ikke lyst til at alle innleggene skal ligge igjen.
 
Håper iallefall jeg får hjelp til å redigere innleggene... :) For jeg forlater forumet og har ikke lyst til at alle innleggene skal ligge igjen.
Håper jo du slipper å forlate oss, men jeg kan hvertfall svare litt på redigerings spørsmålet. Det er flere som ikke får redigert innleggene sine, pga feil med profilen, så skriv til en av moderatorer, så hjelper de sikkert.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Synes det er rart at du må ta piller om det har vokst..
Jeg var på tidlig ul sist jeg var gravid, og de fant bare en tom fostersekk, så legen mente at her var det ikke noe håp. Tok hcg prøver to ganger som legen på sykehuset skulle ringe meg om, hørte ingenting. Dr til min egen fastlege for å få hjelp, og hun tok ul, fant også bare tom fostersekk. Jeg var inne til henne flere ganger, når jeg kom siste gangen så sa hun at om det ikke hadde skjedd noe nå så måtte hun sende meg på utskraping, men da fikk vi se et fosteranlegg og et hjerte som slo :) dagen etter ringte legen fra sykehuset. (Nå hadde det gått to uker fra jeg tok hcg prøven) Hun kunne fortelle at stigningen i hcg var for lav, så jeg hadde nok mistet. Men her sitter jeg, med verdens fineste baby på snart et år :) rådet mitt er å ta en ekstra sjekk for å være sikker :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Back
Topp