Når noen sier de kommer i firetiden, når forventer du besøk?

sisu

Glad i forumet
Når eg sier firetiden mener eg rett rundt fire, 10-15 min pluss/minus.
Igår satt eg å ventet  på noen som skulle komme innom å hentet noe i 4 tiden. Klokka var 17.15 da de kom. Eg hadde en avtale 17.30 som eg da ikke rakk for de gikk jo ikke med engang heller.
Min mann mener eg burde ha forventet meg dette når vi ble enige om 4 tiden og ikke klokka fire. Eg er ikke enig.

Hva mener du?

firetiden for meg er noen minutter pluss/minus fire.. ikke over 17,da sier man jo 17 tiden[8D]

ORIGINAL: Spent24

firetiden for meg er noen minutter pluss/minus fire.. ikke over 17,da sier man jo 17 tiden[8D]

Fra halv 4 til halv 5.

halv 4-halv 5

Det kommer an på hvem som sier det. Med de fleste er det 10-15min før eller etter 4. Med kusina mi er det halv 5, og er det noen andre fra familien min (mamma, broderen osv) så gjelder det 1-2t etter nevnt tidspunkt [8D]

Helt enig[:D]

4-tiden er pluss/minus 15 min.

ORIGINAL: sisu

Når eg sier firetiden mener eg rett rundt fire, 10-15 min pluss/minus.
Igår satt eg å ventet  på noen som skulle komme innom å hentet noe i 4 tiden. Klokka var 17.15 da de kom. Eg hadde en avtale 17.30 som eg da ikke rakk for de gikk jo ikke med engang heller.
Min mann mener eg burde ha forventet meg dette når vi ble enige om 4 tiden og ikke klokka fire. Eg er ikke enig.

Hva mener du?

Heilt enig med deg! Blir man seinare enn det, så plukker man opp tlf å melder ifra!

ORIGINAL: eplemos

Fra halv 4 til halv 5.

Fra halv 4 til halv 5.

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Det kommer an på hvem som sier det. Med de fleste er det 10-15min før eller etter 4. Med kusina mi er det halv 5, og er det noen andre fra familien min (mamma, broderen osv) så gjelder det 1-2t etter nevnt tidspunkt [8D]

Som eg skulle sagt det sjølv.... [:D]

ORIGINAL: Lolodi

Fra halv 4 til halv 5.

enig

Back
Topp