Når noen forteller...

Førstegang

Betatt av forumet
Om nyheten før man har selv gått ut offentlig med det.... :/ Har sagt det til ene siden av familien siden vi er her på ferie. Har presisert at de får vite det tidlig nettop pga alle de er samlet og med mine symptomer blir det vanskelig å skjule. MEN selv om man har sagt det, så er det noen som ikke klarer å holde tuten lukket når det kommer andre folk på besøk hit.... er bare 10 +4 og enda ikke passert sikker grense..

Hjertesukk herifra ...

Last edited:
Uff, at folk ikke skjønner at man vil fortelle sånt selv! Blir en smule irritert på sånt! :mad:

Men angående "sikker-grensa" så tenker ihvertfall jeg at man uansett aldri har noen garanti for at det går bra etter dette punktet (selv om risikoen er betydelig mindre), og når man har fortalt det til andre så har man - hvis man skulle være så uheldig å miste - flere å kunne støtte seg til og dele sorgen med :) Men det er selvsagt individuelt hva man tenker om dette :happy119

Huff.. Kjedelig da :(

Synes det er litt frekt. Skjønner deg godt. Jeg er i uke 10 nå, og min mor har fortalt det til flere allerede, enda jeg har sagt at jeg vil fortelle det selv denne gang. "Det ble naturlig å fortelle det", "De fortjener å vite det", "Du ser dem ikke på lenge" var unnskyldningene. Blir jo litt oppgitt, samtidig gidder jeg ikke bruke energi på å irritere meg over det. Hvis det går galt, får hun ta ansvaret med å fortelle den nyheten også

Uff, så dumt!!
Da jeg fødte for 8 år siden ba jeg min mor om å fortelle nyheten videre, jeg var for dårlig til å gjøre det og vi ville ikke vente.. Gutten vår hadde 2 alvorlige hjertefeil og jeg var redd han ikke kom til å overleve. Men det gjorde han :-) Og nå er han klar for å bli storebror!! Min familie har visst om graviditeten siden før jeg ble gravid - dette er ivf så det er jo litt teknisk, hehe. Ingen har sagt et ord til noen, noe jeg setter stor pris på!!

Det er dumt at man ikke får fortelle nyheten selv, og det synes jeg de har godt av å høre. Men de "plaprer" nok av stolthet og glede, ikke for bare å spre nyheten..

Back
Topp