Når nettene blir laaange...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...og skrikinga setter inn, så sier vesle musemor til skrikerungen sin "hvis du ikke holder stille, og sover littegrann, så blir det ingen søsken og du blir eneste mann!"
*sukk*
Her blir altså nettene bare verre og verre :eek: Gudene må vite hva som plager den ungen, men hun sov jo som en helt de første 4 månedene av sitt liv. Og jo eldre hun blir des verre blir nettene og mer skrining blir det. I går tok det helt av her, hun vrææææla på kvelden og hver time hele natta våkna hun med et skrik :( Hadde henne inntil meg i senga, uten særlig hell. Pupp ville hun ikke ha...HVA ER GREIA???
ugh, er så lei, trett, sliten og oppgitt! Den ungen tåler jo søren meg ingenting av mat :( Friser å gå tilbake til kun morsmelk altså! For ja, hun amma hver 2.time hele natta, men skreik iallfall ikke! Kutta ut grøten i går, for å se om hun ble bedre, men NEIDA, blei jo VERRE jo! :eek:
Dagnes utblåsning herifra!

Uff det er virkelig ikke godt å si...men kan hun reagere på noe i din kost??

...jeg aner ikke! Har jo blitt mye mer "løssluppen" med hva jeg spiser ettersom hun blir eldre, for har ikke tenkt at det lengre skal spille noen rolle hva jeg spiser...men kanskje det gjør det da! o_O I går spiste jeg pizza med løk på, men sist jeg spiste litt løk gikk det helt fint...så jeg klarer heller ikke å plukke ut hva det eventuelt er jeg spiser som gir henne knip!

...jeg aner ikke! Har jo blitt mye mer "løssluppen" med hva jeg spiser ettersom hun blir eldre, for har ikke tenkt at det lengre skal spille noen rolle hva jeg spiser...men kanskje det gjør det da! o_O I går spiste jeg pizza med løk på, men sist jeg spiste litt løk gikk det helt fint...så jeg klarer heller ikke å plukke ut hva det eventuelt er jeg spiser som gir henne knip!
Løk, gluten, melk... Det kan jo være mye!

Uff, ikke lett når de små ikke kan snakke og forklare hva som er galt:(
Kan hun ha låsninger? Jeg ville tatt hu med til Manuell terapeut og få sjekka henne. For og eventuelt få utelukka det. Også ville jeg få snakket med legen om få en henvisning til spesialist så hu kan bli allergitestet for forskjellige matvarer og andre allergier. Føler sånn med deg og ikke minst Hermine også som ikke får nok søvn og sliter sånn med mageknip.

Manuellterapeut ja!!!

Stakkars Hermine og stakkars deg! :( Å ikke få sove tærer sånn på! :(
Kanskje du kunne prøve å gå tilbake til kjedelig kost uten løk, tomater, kål etc noen dager bare for å se om det er noe du spiser hun reagerer på :) Føler med dere!! :( Gode tanker og en stor klem sendes deres vei! :smiley-angelic003

Uff, ikke lett når de små ikke kan snakke og forklare hva som er galt:(
Kan hun ha låsninger? Jeg ville tatt hu med til Manuell terapeut og få sjekka henne. For og eventuelt få utelukka det. Også ville jeg få snakket med legen om få en henvisning til spesialist så hu kan bli allergitestet for forskjellige matvarer og andre allergier. Føler sånn med deg og ikke minst Hermine også som ikke får nok søvn og sliter sånn med mageknip.
vi har fått henvisning til barnelege pga melkeallergien, så får vi se der ;)

Stakkars Hermine og stakkars deg! :( Å ikke få sove tærer sånn på! :(
Kanskje du kunne prøve å gå tilbake til kjedelig kost uten løk, tomater, kål etc noen dager bare for å se om det er noe du spiser hun reagerer på :) Føler med dere!! :( Gode tanker og en stor klem sendes deres vei! :smiley-angelic003
ja, får vel gå tilbake til start på kostholdsfronten o_O Kjempeskøy! :p

Manuellterapeut ja!!!
ja men tenker at OM det hadde vært låsninger ville hun vært misfornøyd på dagen, hemmet i fysisk utvikling o.l. men det er hun ikke!

ja men tenker at OM det hadde vært låsninger ville hun vært misfornøyd på dagen, hemmet i fysisk utvikling o.l. men det er hun ikke!

Kan slå ut på dårlig søvn på natta også...

ja, får vel gå tilbake til start på kostholdsfronten o_O Kjempeskøy! :p

Ikke akkurat festlig etter et halvt år på tidenes snevreste diett o_O
Men verdt et forsøk, tenker jeg..

tror det er magen som er problemet, for hun promper og krester og slutter å skrike når jeg presser beina hennes opp mot magen o_O

Låsninger i nakke gir magetrøbbel, og da ofte på nattestid.. Er nerver som er koblet til magen som ligg i nakken:( Uff, stakkars. Får så vondt av henne:(

Låsninger i nakke gir magetrøbbel, og da ofte på nattestid.. Er nerver som er koblet til magen som ligg i nakken:( Uff, stakkars. Får så vondt av henne:(

Signerer denne!Kiropraktoren min er spesialisert på babyer,og hun fortalte at grunnen til at mange kolikk barn blir så bra etter behandling er fordi det egentlig ikke er fordøyelsen som er problemet,men små låsninger i rygg/nakke. Det er så tett knyttet sammen at det slår inn som magevondt!

Jeg vil kanskje tippe at hun merker det mest på natta fordi hun da ligger stille over lengre tid,og dermed kjenner det mye bedre...Verdt et forsøk å ta henne til kiropraktor eller manuellterapeut iallefall.Det er jo rart at det blir verre jo eldre hun blir!

Håper virkelig det ordner seg.Får så vondt av dere!
Sender en klem fra oss:-)

Signerer denne!Kiropraktoren min er spesialisert på babyer,og hun fortalte at grunnen til at mange kolikk barn blir så bra etter behandling er fordi det egentlig ikke er fordøyelsen som er problemet,men små låsninger i rygg/nakke. Det er så tett knyttet sammen at det slår inn som magevondt!

Jeg vil kanskje tippe at hun merker det mest på natta fordi hun da ligger stille over lengre tid,og dermed kjenner det mye bedre...Verdt et forsøk å ta henne til kiropraktor eller manuellterapeut iallefall.Det er jo rart at det blir verre jo eldre hun blir!

Håper virkelig det ordner seg.Får så vondt av dere!
Sender en klem fra oss:)
vi var jo hos kiropraktor med henne da hun var 6 uker og hadde kolikk! Kanskje man må ta en ny runde?

Back
Topp