Når mor er syk...

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Jeg måtte på legevakten i går. Våknet på natten med så vond hals. Og den ble bare verre og verre, da kvelden kom var jeg full i feber og klarte ikke svelge... Det hele ente med en antibiotika kur. Så nå håper jeg bare ikke lille gullet blir smittet eller får dårlig mage av mine medisiner...

Er på besøk hos mine foreldre denne helgen, bare meg og lille snuppa. Så får heldigvis litt hjelp!! Men det er jo helt pyton å være mamma og syk samtidig...

Sent from my iPhone using BV Forum

Huffda! God bedring!
Satser på at ingen blir smittet og at du kommer deg fort!
Vet akkurat hvordan det er å være syk - ikke noe kjekk følelse :( Men godt at noen er med deg slik at du får hvile :-)

Åh stakkars deg:smiley-ashamed004
Masse god bedring , håper du snart er på beina igjen.
Regner med du får litt hjelp med vesla nå:)

Det kan se ut til at vesla får mageknip av min medisin. Så tror jeg må til fastlegen i morgen....

Stakkars får helt vondt av henne..

Det kan se ut til at vesla får mageknip av min medisin. Så tror jeg må til fastlegen i morgen....

Stakkars får helt vondt av henne..

Uff, stakkars lille. Du fullammer fremdeles eller?
Hvor lenge må du gå på medisiner?

Uff, ikke greit det der :( Masse god bedring til deg, også håper jeg at frøkna di snart vil bli bedre i magen♡

♡Lille prinsen 17.04.14♡

God bedring og lykke til:-)

God bedring! Helt forferdelig å være syk når man må ta vare på en liten baby samtidig. Håper du blir frisk snart.

God bedring til deg<3

Uff, stakkars lille. Du fullammer fremdeles eller?
Hvor lenge må du gå på medisiner?

Ja fullammer, men hun har heldigvis ikke grått mer nå. Så kan være det ene glasset med utvannet brus jeg tok sammen med ene tabeletten...
Må gå på medisiner i 5 dager til...

Fikk beskjed på nyfødtintensiven av barnelegen at mor gir babyen antistoffer gjennom morsmelka hvis hun er syk og at babyen da blir beskyttet nesten alltid :) bivirkninger av medisinen derimot.. Stakkars bebis og stakkars mor som er syk! Go bedring :)

Takk!! Det går bedre med oss begge! Men nå er begge guttene syke også.. Men kjekt at vi alle blir ferdig med dette på en uke da ;-)

Back
Topp