Når mistet dere evt kvalmen?

Min forsvart rundt uke 14.. Har ikke vært særlig kvalm etter det! Men har opplevd akutt oppkast. Da brekknings refleksen min er veldig følsom.

Har ikke vært spesielt plaget av kvalme og oppkast, har vært mest uvel og uggen, men for meg så ble det gradvis bedring rundt uke 14.

Den ekstreme hver-dag-jvalmen forsvant rundt uke 11, men blir fortsatt kvalm ved feil mat, for lite mat, for mye eller mye bevegelse. Er 13+1 idag

Har ikke kastet opp siste tre dagene nå, men brekker meg enda litt og blir fort kvalm fremdeles. Men tror jeg er på bedringens vei nå :) 13+5 i dag

Er 14+4 og fortsatt kvalm, så jeg krysser fingrene for at kvalmen forsvinner før jeg skal på ferie om en uke og en dag.

Hos meg forsvant den rundt uke 11-12, men jeg har fortsatt dager der jeg spyr.. Går ikke rundt og er dårlig hele dagen lenger, det kommer mer plutselig, så spyr jeg og etter det er jeg bra igjen :) er 15+3 i dag :)

Uke 10-11, men jeg var ikke så voldsomt plaget som en del av dere andre.

Med første var jeg kvalm til rundt uke 14.

Uke 13+ 2 fortsatt kvalm og oppkast. Oppkast kommer og går da. Tror mer nå pga antibiotika da tåler ikke den. Så håper når slutter på den at blir bedre

Min forsvant mer eller mindre forrige uke, da var jeg 14 uker. Men er fortsatt tidvis kvalm, så den er ikke helt over enda. Er SÅ lei!!

I uke 11, men er fortsatt litt kvalm til tider :/

I uke 11 ga det seg, men det hender jeg blir kvalm enda. (14+1) Spesielt av noen matvarer eller hvis jeg er veldig sliten etter en lang dag... :-/

Var konstant kvalm uke 6-11, så forandret det seg og jeg ble mer periodevis kvalm ila dagen med masse oppkast ca uke 11-13. Nå ser det ut til å ha roet seg, men som andre sier, brekningsrefleksen har lav terskel og jeg må passe meg for å ikke bli for sulten.

Har forsvunnet i uke 12 de andre svangerskapene..spennende nå, er uke 11+1 nå og reiser på ferie om 1 uke.

Ble litt værre rundt uke 12-13, og så har det gradvis blitt bedre. Kastet opp hver dag tidligere. Er nesten bra nå, men har fortsatt noen dårlige dager innimellom der jeg kaster opp. Blir fort uvel om jeg stresser, ikke får nok søvn eller ting blir feil med mat eller vonde lukter. Men har det mye bedre nå! Er 15+4 nå :)

Back
Topp