når merket du svangerskapstegn?

Skjedde iallefall ikkje med meg... Men konstante mensen smerter eller murringer hadde eg ein stund før. Lykke til[:)]

jeg var litt kvalm før jeg forventa at tanterød skulle egentlig komme

Jeg ble ikke kvalm før i uke 6, men jeg hadde veldig ømme pupper og en del mensen murringer ca en uke før jeg testet.[:)]

Ikke alle som blir kvalme da..jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt. Men begynte vel å kjenne mensmurringer når jeg var 5 uker på vei. Ikke Før TR nei, har aldri hørt om noen som gjør det?

Jeg har bare vært kvalm noen få ganger jeg, og det var i uke 7 og 8. Før ikm hadde jeg veldig ømme bryster, og så noen rare stikninger i magen på et sted jeg aldri hadde kjent noe før...

jeg merket det meste allerede et par dager før ventet mens... visste på en måte svaret da jeg tok testen gitt [:D]

Ja det er fult mulig!
Denne gangen da jeg ble gravid, kjente jeg det faktisk 8-9 dager før jeg skulle ha mensen.
Merket at jeg innimellom var litt små-kvalm, og at humøret var som en jo-jo.

Begynte å føle de usikre tegnene i uke 5. Rare lukter, kvalme, litt etter hovne bryster, litt etter ingen mens... Men dette var planlagt sv.skap da, så jeg tok en test et par uker senere, før jeg ringte legen.

Jeg merket det noen dager etter at mensen ikke kom.Har aldri tatt en test fordi jeg merker det på kroppen hver gang.

Ja, det gjorde jeg. Det var kvalmen jeg merket at jeg var gravid, men den varte bare i 2 dager. Heldigvis for det... Og jeg testet positivt 3 dager før mens.

Var både litt kvalm og fikk ømme pupper før jeg skal ha mensen [:)]

jeg ble ikke kvalm før i uke 5-6

Var litt kvalm før vi fikk en positiv test, Men testa joh Ikkje før etter ca 2 og ei halv uke etter forventet mens.... [:D]

Back
Topp