når merket dere....

tineline248

Blir kjent med forumet
at dere var gravide? går det en stund, eller kan du merke det ganske snart?
altså nå mener jeg før dere tok test! [8|]

Jeg syns tegnene for graviditet og mens er så like, så jeg turte ikke å tolke tegnene. Og jeg venta til en uke etter jeg skulle hatt mensen før jeg våga å teste...ønska så veldig å være gravid, og gravid var jeg![:D]

Jeg hadde bange anelser et par dager før forventa mens, pga svimmel, veldig trøtt, ømme bryster... mine anelser var korrekte. Følte meg generelt veldig gravid i starten. Tror morsinstinktet slo til med en gang

hmmmm.... vet ikke, Ønsket er jo stort da, så kan jo hende det er bare psyken.

Føler at kroppen min er forskjellig fra normalt, stor matlyst, trøtt, småkvalm, og murring i magen....
tok en test i dag tidlig, den var negativ og husker ikke sist jeg hadde mensen så nå har jeg ett problem der da (lettere å vite eggløsning og uteblitt hvis eg vet når siste mens var)

hva tror dere?

he he.... eg skal ikke gi meg nå. tenkte å gå ut å kjøpe flere tester, har brukt de fra billige tester no, og de viser visst ikke før mensen er uteblitt.... vurderer å kjøpe eggløsningstest å.

men eg å sambo sitter her å krysser fingrene [:D]

ja vi får håpe det!! u får no ha lykke til du også.... så får vi håpe mens ikke kommer!!

tok testen den dagen eg ventet mens. var veldig spent [:D]

sa til meg selv at det ikke kunne gå på første forsøk, men når jeg tenker tilbake, så var jeg veldig svimmel (blodtrykksfall) og sovnet sånn i sekstiden om ettermiddagen og sov til neste dag :P

Begge ganger pga trøtthet.....Jeg ble ekstremt trøtt fra uke 3 så det var nesten ikke vits å ta test[;)] 

Merket at noe var annerledes med stikkinger i ene eggstokkområdet. Men så var det planlagt og jeg var sikkert mer oppmerksom på tegnene. [;)]

Jeg testet ikke før 1 uke over IKM,men hadde da hatt mistanke i 2 uker,hadde såå ømme pupper,merkelig form i magen også så trøtt!Så du kan si jeg "merket" det allerede 1 ukes tid etter befruktningen,utrolig nok.

Første gang hadde jeg en merkelig trykkende følelse rett over skambeinet + veldig utslitt

Andre gangen var jeg bare veldig sliten og trøtt, klarte ikke trene. Tok positiv test 3+4, og kort tid etter kom kvalmen...

Huff, med førstemann gikk det 6 ukr før jeg fant det ut[&:] Det var ikke planlagt og vi skjønte ikke hvordan det DET hadde skjedd[8D][8D] Fylla har skylda[&:][8D] Men v ble jo selvsagt glade![:D][:D]
Med nr 2 fant vi det ut etter 4 uker! Hun var ganske så planlagt og kom på 2. forsøk!![:)][:)][:)]

Back
Topp