Når mener dere adventstjerna skal opp??

• Trådstarter Trådstarter 091215
  • Opprettet Opprettet
0

091215

Guest
Jeg mener den skal opp til 1.søndag i advent.. Mens sambo mener den skal opp 1.desember.. Hva mener dere??

1. Søndag advent, da kommer advenstjerna mi opp, tenkte jeg skulle pynta til ekstra i år, siden er så lenge til det små kommer[:)][:)]

Takk jenter [:D] Jeg viste sambo avstemninga og da sa han sa: greit, du skal få vinne denne gang! Hihi[:)]

ORIGINAL: rico

jeg som er rar da sikkert.

Men midt i desember.

men jeg hater overpynta hus lenge før jula begynner.

Tenker kun på adventstjerna/adventstaker, ikke ALL pynt nei[8D]

Første søndag i advent [:D] ..

Gler meg til å hengja ho opp !!!

ORIGINAL: InaM

Første søndag i advent, off kårs [:D]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Første søndag i advent[:)]

Det kommer helt ann på hva som kommer først. Tok 1. Desember, men hvis 1. advent er før 1. Desember så kommer den opp da.

ORIGINAL: indigo85

Det kommer helt ann på hva som kommer først. Tok 1. Desember, men hvis 1. advent er før 1. Desember så kommer den opp da.

1.søndag i avdent i år er den 29.nov [:D]

ORIGINAL: SAJ09

ORIGINAL: indigo85

1.søndag i avdent i år er den 29.nov [:D]

Så mye har jeg fulgt med[;)] Skylder på ammetåka[;)] Da kommer adventstaken opp 29. November i år[:D]

blir vell første søndag i advent vil jeg tro, kunne hatt lyst til å sette den opp nå egentlig, men får vell vente litt til vell:o)

1. søndag i Advent!!!

Første søndag i advent [:)]
Egentlig så skal den vel og faktisk ned igjen når adventstiden er over..[:)] (men den hanger altså hele jula hos oss:P)

ORIGINAL: metherese

Første søndag i advent [:)]
Egentlig så skal den vel og faktisk ned igjen når adventstiden er over..[:)] (men den hanger altså hele jula hos oss:P)

Det har jeg aldri hørt, så her henger den til julen ryddes ned[:)]

Her henger den fra 1.Søndag i advent, og da henger den helt til jula ryddes bort [:)]

Back
Topp