Når mannen ikke vil ha fler barn

Bkno9846530

Flørter med forumet
Hei. Trenger sårt noen råd.
Jeg er i starten av 30 årene og min mann er 15 år eldre. Jeg er gravid med mitt første barn, og setter så stor pris på denne tiden. Han har ett voksent barn fra før.
I utgangspunktet ville han ikke ha flere barn, mens jeg har alltid drømt om 2. Til slutt fikk jeg han med på ett. Nå som jeg går gravid så er jeg mye lei meg for at det er første og siste gang jeg vil oppleve dette. Selv har jeg hatt stor glede av søsken og ønsker også dette for mitt barn. I utgangspunktet tenkte jeg at jeg hadde forsonet meg med kun ett barn, men det har jeg tydeligvis ikke og opplever allerede en stor sorg. Har noen av dere noe erfaring rundt dette?
 
Jeg har selv to og har alltid tenkt jeg skal ha tre og står i den samme utfordringen med min mann. Vet ikke hvordan dere vil løse det, har forståelse for at du kjenner på det nå. I løpet av en graviditet kjenner man på mye. Du vet jo aldri, både du og mannen din kan ombestemme dere. Håper du i alle fall greier å nyte så godt du kan både graviditet og barseltid.
 
Tusen takk for svar!
Ja, skal prøve å nyte graviteten selvom det andre overskygger en del. Men skal prøve å legge det litt til side inntil videre.
Leit å høre at du har samme problem. Har du tenkt på noen løsning?
 
Back
Topp