Når mannen går fra meg... :'(

En tråd i 'Februar 2016' startet av ØnskemammaFeb16, 7 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MinCariño Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Du får all kredit for å være ærlig mot begge mennene! Det er tøft gjort av deg:)
    At du ble såret i 2012, det forstår jeg. At mannen din er såret nå, det forstår jeg. At han andre mannen har tatt beina mellom halen og ikke vil ha noe med deg å gjøre, det er ikke så lett å forstå! Han var med på leken, barnet kan være hans, han bør være mer medfølelse mener jeg!
    Å kjempe for mannen din, og ekteskapet det tror jeg er en fin ting å gjøre. Den andre mannen hadde jeg dritet i, tror jeg..
    Separasjon er vel over 2 år nå. En må vel også inn til mekling. Når barnet er født og det eventuelt viser seg at det er din mann sitt, så er det tvungen mekling om foreldreansvar, bosted, samvær osv. Tror ikke noen får ha mammaen sin med seg der..:p så han får få seg noen baller og snakke med deg selv;)
    Ønsker deg all lykke med babyen, og håper det løser seg for deg og din ektemann på best mulig måte:)

• Liker Liker x 1
  2. ØnskemammaFeb16 Forelsket i forumet

Hva var det som fikk deg til å ønske å forsøke å fortsette forholdet mellom dere? Jeg vil så gjerne bare prate med han og forsøke å få han til å forstå at jeg vil gjøre ALT for han! <3

3. Rødtoppen Hissig Forumet er livet

Åh, jeg veide for og imot, men egentlig så hjelper ingenting av det. Det er bare hjertet som må bestemme. Jeg elsker ham fortsatt, har hele tiden visst at han er mannen for meg. Men jeg vet jo fortsatt ikke hva framtida viser. Jeg måtte gi han noen ultimater, han har stepped up, så får tiden vise... I tillegg ville jeg vite alt slik at jeg ikke trengte å lure på noen ting, det tror jeg også hjalp veldig. Hele nakne sannheten måtte frem.
    Gi ham litt tid til å bearbeide egne følelser, men samtidig kan det ikke være altfor lenge. Har du muligheter for å dra til han og si "la meg forklare, vi er nødt å snakke om dette og jeg går ikke får du lytter!"?

4. ØnskemammaFeb16 Forelsket i forumet

Har sendt deg en pm. :)

5. Rødtoppen Hissig Forumet er livet

Skal svare når jeg har tid å svare på pc i morgen :)

6. En klem til deg

7. Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018

Sende deg en varm klem. Håper det ordner seg :)
    Men om det ikke skulle gjøre det, så klarer du deg nok kjempefint :D

Del denne siden